21 Şubat 2012 Salı

Cilt Bakım Rutinim - 1

Bu aralar cildimi temzileme ve nemlendirme rutinimi anlatacağım. Fakat ürünleri detaylı anlatmayacağım, sadece kullandığım ürünleri söyleyeceğim.

Ayrıca cilt bakım rutinimdeki ürünlerin bir kısmı değiştikçe bu yazıyı günceleyyeceğim, o yüzden numaralandırdım:)

Evet başlayabiliriz;

1) Cildimde ten makyajı varsa önce bu mendillerden biriyle tüm yüzümü ve gözlerimi siliyorum, bu mendiller göz makyajını tamamen çıkarmıyor çoğu zaman.



 2) Daha sonra yüzümü bu temizleme jeliyle yıkıyorum. Bütün ten makyajımdan arınıyorum.


 3) Ardından kalan göz makyajımı da temizlemek için, pamuğa H2O döküyorum ve gözlerimi siliyorum. Tekrar durulamıyorum.

 4) Nemlendirme rutinim is şöyle;
      Sabahları hafif nemlendiriciler tercih ediyorum ( parlama yapmamaları için ), sol baştaki ilk iki ürünü gündüz kullanımında tercih ediyorum.
      Sondaki ürünü ise gece kremi olarak kullanıyorum, krem kuru ciltler için olduğundan benim karma cildime fazla geliyor ama gece parlamayı dert etmiyorum. Fazla nem göz çıkarmaz:)

     
 5) Haftada 1 ya da 2 kez de cildime bu peelingle peeling yapıyorum.



Bazen maskelere, toniklere, göz kremlerine elim gitse de şimdilik bu kadarının yeterli olduğunu düşünüyorum ve daha birkaç sene cilt bakım rutinime göz kremi, maske eklemeyeceğim sanırım. Bu arada yaşım 23.

Sevgiler...

7 yorum:

  1. Temizleme mendillerini bende denicem en yakin zamanda :)
    Guzel bi paylasim olmus

    YanıtlaSil
  2. la roche posay genç ciltler için birebir.ananaslı makyaj temizleme mendillerinden ben de en kısa sürede edinicem rossmandan..çok akılcı güzel ürünler kullanıyorsun.25 i geçtikten sonra avene eluage la başlayabilirsin anti-age ürünlerine.çok hafif bir ürün.maske kullanımının yaşı olmaz bence,haftada bir nem maskesi uygula.ben arada niveanın vitamin maskesiyle bal maskesini kullanıyorum.çok memnunum.neyse çok konuştum galiba,yazdıkların öyle hoşuma gitti ki napıyımmm :D sağlıcakla kal,kendine iyi bak,sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Senin yazdıkların da benim hoşuma gitti:)
      Maske olayına hem üşeniyorum hem de cildim zaten karma olduğundan nemlendiriciye artı olarak maske ihtiyacı yokmuş gibi oluyor. Ama belli de olmaz bakarsın 2-3 hafta sonra maske ve göz kremi yazısı yazarım, bu konuda git gellerim var:)

      Sil
  3. cilt bakim rutinleri en sevdigim postlar, cok güzel olmus tatlim tavsiyeler! Avene´in o kremini henüz kullanmadim, ama herkes cok memnun : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oldukça memnunum, makyajın altına pek olmuyor ama çok güzel bir nemlendirici

      Sil
  4. makyaj silme mendillerini ancak hiç vaktim olmadığı zamanlarda kullanabilirim belki yada kullanmam, su değmeden temizlendiğine inanamıyorum ben ne yazıkki .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben makyaj temizleme mendillerini kullandıktan sonra mutlaka yüzümü yıkıyorum zaten:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...