21 Haziran 2016 Salı

The Body Shop - Lip & Cheek Velvet Stick


Yeniden merhaba! :))

Bugün sizlere The Body Shop markasına ait Lip & Cheek Velvet Stick isimli hem allık hem de ruj olarak kullanılan stick ürününden bahsedeceğim.


Ürün 4 gram, diğer birçok ruj gibi altından çevirerek kullanıyorsunuz.


Ürünün ilginç yanı, ruj kısmı siyah renkte. Ancak ürünü dudağınıza sürdüğünüzde çok hafif vişne çürüğü rengi veriyor.


Fotoğrafta da gördüğünüz gibi ürün ince yapılı ve dudağınıza sürdüğünüzde sanki o vişne çürüğü renk, dudağınızın doğal rengi gibi duruyor ve bu özelliğine bayıldım.
Ürünü yanaklarıma uygulamadım ama uyguladığımda yorumumu hemen buradan paylaşacağım.:)

Ürün, yanlış hatırlamıyorsam 50 lira ancak geçen haftaki The Body Shop indirimden 10 liraya internet sitesinden satın aldım. The Body Shop markası çok fazla indirime giriyor ve bence ürünleri genel anlamda çok kaliteli, özellikle bakım ürünleri. O yüzden sıklıkla internet sitesine bakmanızı tavsiye ederim. :)

Ürüne http://www.thebodyshop.com.tr/ sitesinden ya da The Body Shop'ın kendi mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. :*



23 yorum:

  1. Cok başarılı bir ürün gerçekten. En iyi özelliği ise her dudakta farklı bir ton alması, bu da doğal görünümünü perçinliyor. Bir tavsiye de benden.

    YanıtlaSil
  2. Bloglarınızın devamını dilerim kolay gelsin

    YanıtlaSil
  3. Kalite paylaşımlar,kolay gelsin ^^

    YanıtlaSil
  4. Your blog looks beautiful. Nice post. :)
    Following you! Follow back?

    www.minnieart.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Oldukça şık ve dolu bir blogunuz var. Sizi yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizi de beklerim,sağlıcakla kalın.
    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. blogunuza gerçekten bayıldım. Keşke yazmaya devam etseymişsiniz.

    YanıtlaSil
  7. The Body Shop konusundaki tavsiyenize bende katılıyorum.Ayarıca içeriklerinizide çok beğendim.

    YanıtlaSil
  8. secretumac serum hakkında da bir yazı bekliyoruz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...