18 Şubat 2012 Cumartesi

L'Oreal True Match Fondöten

Bu fondötenin elime geçmesine çok sevindim, şu sıralar kullanacak ten rengime uygun bir fondötenim yoktu , süper oldu.
Fondöten çok güzel ve özenle hazırlanmış bir kutuda elime ulaştı;









Fondöten 30 ml'lik , pompalı ve oldukça pratik bir şişede. Bendeki rengi W3 Golden Beige ve NW25 cildime çok güzel uydu. İlk sürdüğümde gözüme biraz koyu gelmişti ama dağıttıktan sonra ciltle çok güzel bütünleşti ve cildimle fondötenli bölge arasında ton farkı kalmadı.
Kutu içerisinden ayrıca bir cd, ismime yazılmış bir not ve Magnet çıktı. Ayrıntılar çok hoş bence:)
Ürünün renk skalasını inceledim ve oldukça geniş, ismiyle müsemma true match:) Kendinize uygun bir renk bulmakta zorlanmayacağınızı düşünüyorum.
Gelelim swatchlara ve yorumlara;






W3 rengi için ne pembe alt tonlu ne de sarı alt tonlu diyebilirim sanırım  nötr bir ton. Renk buğday tenlilere rahatlıkla olacaktır.
Ürün fotoğraflarda gördüğünüz gibi oldukça akışkan ve ince yapılı. Ayrıca ince yapısından beklenmeyecek kadar kapatıcı. Genelde kapatıcılığı az ya da orta fondötenler kullandığımdan bu ürünün kapatıcılığı bana hayli yüksek geldi.


Fondöten cilde oldukça sağlıklı bir ışıltı ve renk bütünlüğü veriyor.
Cild tipim bildiğiniz gibi karma, ben gün içinde alın bölgemde parlama olacağını hissettiğimden sadece alın bölgeme transparan pudra geçtim , yüzüm diğer bölgelerine ise sadece fondöten sürdüm. 7-8 saatin ardından fondöten aynen duruyordu ve yüzümde hiçbir bölgede parlama olmamıştı. Ben bu fondöteni kuru normal ve karma ciltlilere öneririm, karma ciltliler yağlıya dönük bölgelere pudra geçerlerse rahatlıkla kullanabilirler. Fakat yağlı ciltler için pek uygun değil bu ürün bence.

Ben fondöteni duo fibre fırça ile uyguluyorum ve ortaya çok güzel sonuçlar çıkıyor. Elinizle ya da süngerle de sürebilirsiniz tabi ama ben en iyi sonucu duo fibre fırça ile aldım, tavsiye ederim.

Kısacası ben bu ürünün kapatıcılığını, ince ve doğal yapısını, verdiği ışıltıyı ve kalıcılığını çok sevdim, gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.

Ürün 30 ml ve 49.90 TL (Kozmetik mağazalarında sık sık L'Oreal ürünlerinde indirim oluyor)

L'oreal Türkiye'yi takip edebileceğiniz adresler;
Facebook.com/LorealParis
Facebook.com/GarnierTR
Facebook.com/MaybellineNYTurkiye
Youtube.com/MaybellineNYTurkiye


Sevgiler...

*Ürün firma tarafından denemem ve tanıtmam için gönderilmiştir. Yazılanlar tarafsız görüşlerim ve gözlemlerimdir.

10 yorum:

  1. bu tanıtım amaçlı gönderilen ürünleri sen mi talep ediyorsun yoksa firma sana özel olarak mı gönderiyor?merak ettim.bilgi verebilirsen çok sevinirim ;)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Funda ürünü firma gönderdi benim herhangi bir talebim olmadı:) Tanıtım amaçlı çok fazla yazım yok ama olanların hiçbirini ben talep etmedim firma yetkilileri benimle iletişime geçti.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler.sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  4. oo harika yaa bence firmalar cok dgru bi iş yapıolar bizde boylece yeni ürünleri tanıyoruz!süpersin loreal!

    YanıtlaSil
  5. uff uff uff 50 tl mi fiyati?türkiyede fiyatlar niye bukadar pahalliki?ben almanyada yasiyorum bu fondtoen 12 euro 25 tl felan .cok fazla pahalli türkiyede.anlasilan türkiyeye geri dönüste benim baya bisi getirmem lazim.yoksa türkiyede batarim :(

    YanıtlaSil
  6. O değil de ben Jennifer Lopez'in gerçekten de bu ürünü kullandığını düşünmüyorum. Reklam algısı olarak inandırıcılığı yok benim gözümde... Ürün hakkında pek bir bilgim yok, ancak fiyatını biraz yüksek buldum.

    YanıtlaSil
  7. Memnun musun ya? Ben de almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar ben resimdeki tonu kullanıyorum.oldukça bilgim var.çok fondöten denedim ancak en iyisi bu. bi kere kesinlikle iyi kapatıyo, 2.si doğal duruyor ve araştırdığıma göre çoğu markadan daha güvenli. indirimde 37 ye düşüyo çoğu zaman. başka markadan 15 e alcagınıza bir kez deneyin. yüz öenmlii ucuz markaların yıpratacağını zamnla göreceksiniz.bu daha az yıpratıcı. ve kesinlikle true match pudrayı da tavsie ediorum.pişman olmazsınız.J.LO kullanıomu bilmem ama tabykide reklamlardaki makyajlar apayrı,prof makyaj ve porselen makyaj yapılıo.

    YanıtlaSil
  9. bu marka cok guzel yumusacık kadıfe gıbı yapıyor caNım fakat bıleğinde denersen daha güzel gorunur anlasılır gorunur yuz rengıyle bılek rngı aynıdır cunku ....

    YanıtlaSil
  10. bugün rossman da yarı fiyatına ,25 tl ye aldım cok mutluyummm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...