19 Şubat 2012 Pazar

Maybelline Mono Eyeshadow - Lagoon Blue

Maybelline'in tekli göz farlarının yapısını çoks eviyorum, oldukça yumuşak, pigmentli ve ipeksi yapıdalar. Keşke paletlerindeki farlar da tekli farların yapısında olsa. Bende mono eyeshadowlardan 3-4 tane vardı ama çoğunu dağıttım elimde sadece bu kaldı:)









Blue Lagoon ismiyle ciddi anlamda bir çelişki yaşıyor zira bu bildiğimiz yeşil. Çok güzel bir renk ve oldukça ışıltılı bir far. Yalnız simli değil ışıltılı, dikkatinizi çekerim, içinde öyle koca koca simler falan yok yani.
Yapısını çok seviyorum, kalıcılıkları orta far bazıyla bütün gün rahatlıkla dayanıyor.
Maybelline eye studio mono göz farlarını şiddetle tavsiye ederim, fakat şöyle bir durum var tam gramajını bilmiyorum ama tekli farlar çok büyük oluyor, eğer çok basic bir renk değilse tekli farları bitirmek imkansız. Kısacası siyah , kahverengi gibi renkler olmadığı müddetçe bir daha tekli far almam, bunun gibi az kullanılan renkler için paletler çok daha uygun.

Maybelline'in ürünlerini seviyorum hem uygun fiyatlı hem de kaliteli oluyorlar.

FİYAT: 9.90 TL

Sevgiler...

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...