3 Şubat 2012 Cuma

Makyaj Temizleme Mendilleri

Makyaj temizleme mendillerini kullanmaya bu kış başladım, oldukça pratikler. Kullanıp kullanmayacağıma emin olmadığımdan ucuz alternatiflerle başladım fakat daha kaliteli tavsiyeleriniz olursa deneyebilirim.



Synergen Makyaj Temizleme Mendilleri ( Pembe ):Ananaslısından memnun kalınca Rossman'dan bunu da almıştım fakat hiç sevmedim. Şekerli ve bence kötü bir kokusu var. Mendili kalın, orta sertlikte fakat yeterince ıslak olmadığından cildi çizebilir. Temizleyiciliği de hiç iyi değil tavsiye etmiyorum.
Bir pakette 25 mendil var ve fiyatı 2.90 TL


Synergen Ananaslı Makyaj Temzile Mendilleri: Bu mendiller de Rossman'da satılıyor, Limited edition ama ne zaman satıştan kalkacaklarını bilmiyorum. Kokusunu çok sevdim bildiğimiz ananas kokusu. Mendilin yapısı diğer Synergen mendille aynı fakat sanırım biraz daha ıslak olduğundan cildi hırpalamıyor. Temizleyiciliği de idare eder.
Bir pakette 25 mendil var ve fiyatı 2.15 TL


Cettua Makyaj Temizleme Mendilleri: Bunlar Gratis'te satılıyor. Mendiller oldukça ince ve Synergen'lerden çok daha ıslaklar. İnce olduklarından dolayı sert olacaklarını düşündüm ama sert değiller. Temizleyicilikleri iyi. İçlerinde en sevdiğim bu oldu ve son Gratis ziyaretimde yedekledim birkaç tane:) Fiyatlarına oranla süperler tavsiye ederim.
Bir pakette 15 mendil var ve fiyatı 1.90 TL

Sevgiler...

4 yorum:

  1. bu postu bekliyordum,dün ananaslı bulamadım pembe alcaktım iyi ki almamışım...

    YanıtlaSil
  2. Herkese lazım bunlardan. Ama heryerde yok :/
    Bu arada banada beklerim , desteklerinize ihtiyacım var yeniyim :)

    YanıtlaSil
  3. neutrogina ve yves rocherin mendillerini çok beğenmiştim

    YanıtlaSil
  4. evet canım aynen oyle işte ya kımı begenıyor kımı ıyı degıl dıyor bende beğenmedım acıkcası penbesını cok ırenc detarjan gıbı kokusu var cettua daha cok gıdıyor kalıtelı bence ananaslınında kokusu hos ama ısde kokusu hos ışlevi yok cıldi kaba hassas olmayanlara ıyı geliyor demekki o markalar bizim cıltleri tahrıs edıyor daha cok yşı 25 30 yasındakı baaynların aa cok ıyı dedıgını gordum okudum .....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...