27 Şubat 2012 Pazartesi

ELF Stipple Brush

Uzun zamandır fondöten ve renkli nemlendirici sürmek için bir duo fibre fırça almak istiyordum. Kullanıp kullanmayacağıma emin olmadığımdan Sigma , Inglot gibi pahalı alternatiflerin üzerinde pek durmadım ve ELF almaya karar verdim.










Elimdeki bütün ELF Studio serisi fırçalar gibi bu fırçadan da oldukça memnun kaldım.

Fırçanın yapısı bildiğimiz duo fibre fırçalardan, üstteki kıllar seyrek ve beyaz renkli. Fırçanın kılları sentetik ve oldukçla yumuşaklar. Fırçayı 1 aydır kullanıyorum ve tek bir kıl bile dökmedi.

Fondöten uygulamada çok çok başarılı. Fondöten hem doğal duruyor hem de çok kolay uygulanıyor. Renkli nemlendirici konusunda daha başarısız ama bu bendeki renkli nemlendiricilerin koyu kıvamlı olmasından da kaynaklanıyor olabilir, daha likit renkli nemlendiricileri uygulamada daha başarılı olacağını düşünüyorum.

Kısacası fırça bir duo fibre yüz fırçasından beklenebilecek her şeyi karşılıyor.

Muadilleriyle birlikte fiyat bilgisi vermek gerekirse;

MAC 187: 94 TL
Sigma F50: 18 $ ~ 35 TL
ELF Stipple Brush: 3.5 Pound ~ 10 TL

Fİyat Performans açısından 5/5 veriyorum.
Fırçamız MUA'dan 3.8/5 almış , bence hakkı yenmiş:)

Sevgiler...e

15 yorum:

  1. Bundan bende kesinlike edinmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ben de kullanıyorum mac 187im de var ama onu hergun yıkamaya kıyamıyorum pek fark da yok aralarında bazen fondöten ya da kullandıgınız ürün iyiyse hepsinde iyi sonuc veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fondötenin kalitesine de bağlı fırçanın performansı haklısın

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. ELF UK sitesinden aldım, fırçalar kozmetik yasağı kapsamına girmediğinden satın alınabiliyor.

      Sil
  4. ben memnun değilim bu fırçadan tümünü kullanan biri olarak 187 ile kıyaslanması bile tuhaf geliyor bana. çok seyrek bence kılları, fondötende başarısız ama pigmentli allıklar için başarılı ve kıl dökme sorunu cidden yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi 187'yi kullanmadığım için kıyaslama yapamam , sadece duo fivre yüz fırçaları olarak aynı kategoriye girdiklerinden muadil olarak gösteriliyorlar. Allıkta hiç denemedim, deneyeceğim:)

      Sil
  5. elf den makyaj malzemesi alamıyor muyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef alamıyoruz yasak kapsamına giriyor

      Sil
    2. Malesef alamıyoruz yasak kapsamına giriyor

      Sil
  6. elfin sitesinden türkiyeye gönderim yapıyoruz sorun olmuyor dediler bende fırça sipariş vermek istiyorum hatta bir blogda daha gordum sipariş vermiş gelmiş hemde 1 haftada ama korkuyorum yinede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkmana gerek yok, ELF bu konuda düzenini oturtmuş bir site, eğer paketin eline ulaşmazsa belirli bir süre sonra ( bu süre 20 ya da 30 gündü yanılmıyorsam ) sipariş tutarını ( kargo dahil ) iade ediyor.

      Sil
  7. bn üye olamadım nasıl üüye oldunuz canım nerde yanlış yapıyorum anlamadım

    YanıtlaSil
  8. Everything is very open with a really clear clarification of the challenges.

    It was truly informative. Your site is very useful. Thank
    you for sharing!

    Here is my page - Affordable Roofing Contractor 33146

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...