4 Şubat 2012 Cumartesi

Son Aldığım Vücut Losyonları

Kış aylarında cilt bakımına biraz daha özen göstermek gerekiyor, yüz bakımı konusunda fena olmasam da vücut bakımı konusunda aşırı üşengecim. Kendimi özendirmek için sürekli yeni vücut kremleri losyonları alıyorum ben de , bir süreliğine de olsa işe yarıyor:)
Vaseline E Vitaminli Nemlendirici Losyon: Vaseline'in bu serisinde aloa veralı, kakolu ve e vitaminli olmak üzere 3 çeşit var. Bana kakao kokusu çok ağır geldiğinden, aloa vera kokusunu da çok sevmediğimden bunu tercih ettim. Losyon şeklinde olması güzel, sürümü ve dağıtması çok kolay. Kokusunu çok sevdim oldukça hafif ve hoş. Nemlendiriciliği çok çok iyi değil ama bence yeterli, yapış yapış bir his bırakmaması da güzel. Kısacası tavsiye ederim.

FİYAT: 400 ml 9-10 TL

Belezza Olive Vücut Losyonu: Bunu kremsiz kaldığım bir zamanda A101'den almıştım. İnternette markaya dair hiçbir şey bulamadım, güvenilir bir marka mıdır bilmiyorum, baştan belirteyim. Zeytinyağlı sabun gibi kokuyor, hafif ve hoş bir koku. Kremin yeşil olması beni biraz rahatsız etti, fazla yapay duruyor. Tam losyon gibi değil daha çok krem kıvamında ama dağıtmak zor değil. Şişesinin ağız kısmında hiçbir şey yok kocaman bir ağzı var ve ürün almak biraz zor ama o kadar ucuz ki bunu normal karşılıyorum:) Markanın önemi yok altı üstü krem diyorsanız deneyebilirsiniz.

FİYAT: 250 ml 1.90 TL

Sevgiler...

3 yorum:

  1. kesinlikle vaselinin bu losyonu mükemmel.ben krem olanını kullanıyorum.çok memnunum.zeytinyağlı vücut kremi tercihin de süper.bazen böyle ucuz ürünler sandığımızdan çok daha iyi çıkıyor şaşırtıcı bir şekilde.

    YanıtlaSil
  2. cnm zeytinyağlı olanı bnede kullandım bitti 1 şişe merak etme cilde bir zararı yok duştan sonra kullandım :) kokusu fena değil.. birde pembe olanı var onun ama yeşili güzel..

    YanıtlaSil
  3. Funda: Ben de vaselini çok seviyorum krem yapıda olanını da denerim belki:) Cidden ucuz diye önyargılı olmamak lazım...

    betty boop:Şimdi daha rahat kullanabilirim:) Pembesini de görmüştüm ama bunun kokusunu daha çok sevdim...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...