15 Şubat 2012 Çarşamba

Bioderma Sebium Foaming Gel

Bu yüz temizleme jelini ŞURADA anlattığım alışverişimde Sebium Hydra kremin hediyesi olarak almıştım.



 Sebium serisi yağlı ve karma ciltler için fakat bu yüz temizleme jeli her cilt tipine uygun bence. Üzerinde de yazdığı gibi kuruma yapmıyor. Sabun içermiyor.
 Ürün jel formda fakat bildiğimiz jel formundan biraz daha akışkan ve daha sıvı. Bu özelliği dağıtmayı kolaylaştırıyor fakat daha hızlı tüketilmesine neden oluyor.
 Ürünün hafif ve ferah bir kokusu var, koku hassasiyeti olanları dahi rahatsız etceğini sanmam.
 Makyajı temizleme konusunda oldukça başarılı olduğunu düşünüyorum, ben Bioderma Sensibio H2O ile göz makyajımı çıkarttıktan sonra cilt makyajıma hiç dokunmadan , cildimi bu jelle yıkıyorum ve bütün makyajım çıkıyor. ( Fondöten kullanmadığımı da belirteyim) ( Cilt makyajından kastım da allık , bazen renkli nemlendirici )
  Bendeki ürün 500 ml ve normal fiyatı 59.50 TL. Fakat her yerde 2 al 1 öde , kremin yanında hediye tarzı kampanyalara rastlayabilirsiniz. Örneğin ben 40 TL'lik kremin yanında hediye olarak almıştım:)

 Ürünü genel olarak çok beğendim fakat tek kötü özelliği hızlı tükenmesi. Ben kullanmaya başlayalı 2 hafta oldu, her gün akşam birer kez kullandım ve şu an şişede kalan miktar aşağıdaki fotoğrafda gördüğünüz gibi. Ben Vichy Normaderm yüz temizleme jelini ( ki 200 ml idi ) aylarca kullanıp yarılayamamıştım, ondan sonra bu devasa boy şişedeki jelin bu kadar hızlı inmesi garip geldi:)


 Bir de pompaya tam olarak basmamanızı öneririm , zira çok fazla ürün geliyor, yarısına kadar basmanız yeterli. Belki de dev boya özgün bir şeydir bu, zaten kocaman bari çabuk bitirsinler diye mekanizmayı böyle yapmış olabilirler:)

Ne yazdım ama:)

Sevgiler...

23 yorum:

  1. Ben de bugün aldım kullanmaya başlamadan önce yazdıkların benim için çok yararlı oldu.

    YanıtlaSil
  2. Sıradaki yüz yıkama jelim bu (stokçu zihniyetim işte... evde kırk çeşit ürün bekliyor, sanki savaş çıkacak!) merak ediyordum, iyi ki yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  3. Bir de bşy sorcam,neden sebium H2O değil de sensibio H2O kullanıyorsun özel bir nedeni var mı ?

    YanıtlaSil
  4. evdekıler bitince
    alınacaklar lıstesınde beklesın o zamn bu da

    YanıtlaSil
  5. merhaba ürünü nereden aldın eczaneden mi bir de kremin yanına hediye gelmiş almış olduğun krem neydi

    YanıtlaSil
  6. Kepslok: Güle güle kullan sen de:) Ben H2O'u sadece göz makyajımı temizlerken kullanıyorum bu yüzden ne kadar hassasbir ürün olursa ve zararsız maddeler içerirse o kadar iyidir mantığıyla hassas ciltler için olan Sensibio serisinin H2O'sunu alıyorum:)

    Aslı: Merakını giderebilmeme sevindim, güle güle kullan sen de:)

    KOVA KADINIYIM BEN: Tavsiye ederim oldukça kaliteli bir ürün. Bioderma iyidir:)

    didemm: Ürünü online bir eczaneden edindim bu serinin hydra isimli kremini alınca yanında bu jeli hediye ediyorlardı yani ikisini tek krem fiyatına aldım

    YanıtlaSil
  7. Yaa işte aradığım şey :D banada bugün doktor önerdi bunu ama ben fondoten pudra çok kullanıyorum şimdiye kadar böyle bir ürün kullanmadım verdiğim paraya değermiki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence değecektir, makyaj yapmasanız da kir toz gibi faktörler gözenekleri tıkıyor gün içinde, cilt temizliği çok önemli....

      Sil
  8. köpürmüyo bu! kesinlike köpürmüyo!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok fazla köpürmüyor ama ben sorun etmiyorum

      Sil
  9. aynen benim de köpürmüyo, ve kullamaya başladıktan üçüncü gün içinde sivilcelerim çıktı. sizde de olmuş muydu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla köpüren bir ürün değil evet ama bende sivilce ya da irritasyona sebep olmadı

      Sil
  10. çok ama çok güzel bir ürün bence,en azından yıkamadan sonra cildimi germiyor.Clarinsimin pabucunu severek dama attım:)

    YanıtlaSil
  11. sivilce çıkarmıyorsa hemen almak lazım :)

    YanıtlaSil
  12. zaten köpürmemesi iyi aksi halde içeriğinde deterjan türevleri var demek

    YanıtlaSil
  13. Biodermanin hediye ürünlerinde puan oluyomu.ben geçen gün bir kaç ürün aldım dikkatimi çeken hediye ürünün üstündeki puan çıkarılmıştı.kastettiğim puanla aldığım ürün değil

    YanıtlaSil
  14. Ben cvp vereyim, hayır, hediye ürünlerde puan olmuyor. Aldığınız ürünün puanı sizin oluyor yalnızca. ;)

    YanıtlaSil
  15. Peki sence vichy normadermin temizleme jeli mi yoksa bu mu? Hangisine devam etmeyi tercih edersin? Ve ya yeni bir favorin mi var? :)

    YanıtlaSil
  16. BENDE ALDIM DAHA KULLANMADIM,SİVİLCE YAPIYORSA KULLANMAYAYIM

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...