16 Şubat 2012 Perşembe

The Body Shop RainForest Moisture Şampuan ve Saç Kremi

Bu ikiliyi ŞURADA anlattığım alışverişimde almıştım. O alışverişimde aldığım saç bakım ürünlerini , 7 ay geçmiş olmasına ve başka hiçbir şey kullanmamama rağmen hala bitiremedim:)







Hem şampuan hem saç kremi silikon, sülfat, renklendirici ve paraben içermiyor.( Brezilya fönü sonrası kullanım için uyugnlar)

The Body Shop bütün saç serilerini RainForest adı altında topladı ( Originals serisindeki muzlu şampuan ve saç kremi hariç) , ben RainForest'lardan nemlendirici ve onarıcı etkili olan Moisture serisinin ürünlerini tercih ettim.

Yorumlarıma geçmeden önce belirteyim; ince telli, çabuk kırılan , yağlanma açısından normal saçlara sahibim. ( saçlarımı 2-3 günde bir yıkarım )


Şampuan:
Buram buram bal kokan, kokusuyla beni mutlu eden bir şampuan:) İlk şampuanlamada hiç köpürmüyor, ikincisinde çok az köpürüyor ama üçüncüsünde çok güzel köpürüyor ve saçı tam anlamıyla temizliyor. Ben saçıma yağlarla bakım yaptığımda ancak 4. şampuanlamada köpürüyor, fakat içeriğinde saça zarar verecek maddeler olmadığından bu kadar çok şampuanlama gerektirmesini eksi olarak görmeyebiliriz. Tabi çabuk tükeniyor olması çok büyük bir eksi zira ucuz bir şampuan değil.
Saçı çok güzel nemlendiriyor,  durularken saçınızın yumuşacık olduğunu fark ediyorsunuz, krem ihtiyacını bile tek başına  giderebilir.  Saçlarımı daha çabuk yağlandırmadı , nemlendiricili yoğun bir şampuan olduğu halde saçlarımı daha geç yağlandırdı bile diyebilirim.
Ben bu şampuanı çok çok sevdim, tek dezavantajı çok çabuk tükenmesi ve pahalı olması. Ürünün 250 ve 400 ml'lik versiyonları var.Bendeki 400 ml'lik büyük boy, keşke daha büyük boyu da olsa:) Yakaladığım ilk kampanyada bu üründen tekrar alacağım.
FİYAT: 400 ml = 19.90 TL


Saç Kremi:
Bu saç kremi şampuanla aynı seriden olmasına rağmen , şampuan kadar güzel ve yoğun kokmuyor. Nemlendiriciliği çok kötü, saçı hiç açmıyor, yumuşatmıyor. Şişesi hiç ergonomik değil, çok sert ve kremi içinden çıkarmak çok zor, oysaki şampuanda hiç böyle bir sorun yaşamadım.
Bu saç kremini 5-6 kere kullandım baktım olmuyor attım bir kenara duruyor. Kesinlikle tavsiye etmem.
Bu ürünün de 250 ve 400 ml'lik versiyonları var.Bendeki 250 ml iyi ki 400 ml almamışım.
FİYAT: 250 ml = 16.90 TL

Ben The Body Shop'un saç ürünlerinden bu saç kremi hariç çok memnun kaldım.
TBS Saç ürünlerinde 2 al 1 öde yaaap:)

Sevgiler...

3 yorum:

  1. bende bu iki ürünü bir birbuçuk yil önce falan almistim. sampuani harika ama conditioner aldigim gibi duruyor (:

    YanıtlaSil
  2. Çok faydalı bir yazı olmuş. teşekkürler. Ancak tavsiyem köpürmüyor diye 4 kere şampuanlamayın. 1 kere yeter. Aslında 1 seferde köpürmese de temizleniyor saçınız. Ancak adi şampuanlara konulan kimyasallarla ekstra köpürmesi sağlanıyor. biz bu köpüren şampuanlara alışmışız. Köpürmeyince temizlenmedi sanıyoruz. KALİTELİ ŞAMPUAN KÖPÜRMEZ. bir kaç kere yıkamak ancak saçınızın nem kaybetmesine sebep olur. Faydası yok zararı var. Nacizane tavsiyem. :) saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben bir şey soracaktım. Ben bu şampuanı nereden alabilirim?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...