4 Şubat 2012 Cumartesi

Taze Bittiler #8

Üç tane taze bittiler yazısı birikti bu hafta hepsini yazabilirsem yazacağım...
Bu yazım 2 ay önce falan bitirdiğim ürünlerden oluşuyor...


1) Solo Care Lens Solüsyonu: Çok uzun zamandır lens kullandığımdan 1-2 ayda bir ,bir şişe solüsyon mutlaka bitiririm. Solo Care ve All In One'ı dönüşümlü olarak kullanıyorum ve ikisi arasında pek bir fark göremiyorum. BioTrue ise bu ikisinden daha iyi ama hem gramajı az hem daha pahalı bu kadar hızlı tükettiğim bir ürün için biraz tuzlu geldiğinden , gözlerimin hassas olduğu dönemlerde kullanıyorum sadece BioTrue'yu.
FİYAT: 2 adeti 25 TL

2)The Body Shop Originals Fuzzy Peach Duş Jeli: TBS'nin originals serisinin duş jellerini çok sevdiğimi biliyorsunuz. Frambuazlı ve Şeftalili ise favorilerim. Çok hoş ve baymayan bir kokusu var tavsiye ederim.
FİYAT: 250 ml 9.90TL

3)Bioderma Sensibio H2O Misel Solüsyon: Galiba 2. galonumu bitirdim. Güzel, kokusuz, iyi temizleyen, hem göz hem yüz için kullanılabilen, pratik bir ürün. Ben sadece göz makyajı için kullandığımdan biraz geç bitiriyorum, yenisini açtım bile ama 1 seneye anca biter. Tavsiye ederim...
FİYAT: 2 adet 500 ml 49.90 TL

4)Nivea Cremelotion Vücut Losyonu: Çook uzun zamandır kenarda sürünüyordu, son zamanlarda sık sık kullanıp bitirdim. Aslında sevmediğimden değil vücut losyonu sürmeye üşendiğimden bu kadar uzun sürede bitti. Oldukça hoş kokan, yağlı bir his bırakmayan, güzel nemlendiren bir losyondu, pompalı olması ayrıca güzeldi, ucuz bulursam tekrar alırım.
Rossman'dan çok çok ucuz bir fiyata almıştık ( Deodorant hediyesiyle birlikte 6 TL gibi bir şeydi), stok yapmadığıma pişmanım.

5)The Body Shop Guarana Berry Hacim Verici Şampuan: Bu şampuandan çok memnun kaldım, iki şişe şampuan bir şişe saç kremini bitirdim bu serinin. Şampuan normal saçlar için, saçı yağlandırmayan, güzel temizleyen, hacim kazandıran türden. Bunu kremiyle birlikte kullandığım dönemlerde saçlarım oldukça sağlıklı görünüyordu, fakat sonlara doğru ilk başlardaki etkisini kaybetmeye başladığı için değiştirdim bir süre sonra tekrar alabilirim. Hacim arayanlara tavsiye ederim. The Body Shop bu seriyi de RainForest serisine dahil etmiş ve ambalajını değiştirmiş artık şampuanın ve saç kreminin 250 ml ve 400 ml'lik versiyonları var.
FİYAT: 250 ml 13.90 TL

6)Gliss Sıvı Saç Spreyi: Bunun her rengini kullandım çok memnunum, bu bittikten sonra değişiklik olsun diye mavi su aldım ama bunun kadar sevemedim. İçlerinde en çok sevdiğim boyalı saçlar için olan seri , onu da sırf kokusundan dolayı diğerlerinden daha çok seviyorum:)
FİYAT: 7-8 TL

7)La Roche Posay Hydreane Legere: Bu kremi ezberlediniz artık, 4-5 kutu bitirdim galiba, ki stoklarımı da tazeledim. Benim yağlıya dönük karma cildime çok iyi geliyor, çok güzel emiliyor, çok hoş ve hafif kokuyor, benim için yeterli derecede nemlendiriyor, irritasyona neden olmuyor ve makyaj için çok güzel bir baz oluşturuyor. Karma ve yağlı ciltlilere şiddetle tavsiye ederim.
FİYAT: 40 ml 29.90 TL ( Şubat ayı boyunca kampanyalıymış, 19.90 TL)

8)Clinique High Lengths Rimel - Deneme Boy: Bu rimel Clinique'in eski rimelini getir deneme boy rimeli götür tarzı kampanyasından aldığım son rimel. Sürekli çantamda taşıyordum çok pratik oluyordu. High Lengts her açıdan ortalama ve içinizi her açıdan rahat ettirecek bir rimel. Ortalama hacim, ortalama uzunluk veriyor, oldukça doğar duruyor, dökülme yapmıyor, çıkarmak çok kolay sıcak su ile yıkamak yetiyor. Tavsiye ederim.
FİYAT: Tam Boyu 50 TL

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Bioderma´yi bende göz makyajimi silmek icin kullaniyorum, belki 2-3 kere cok makyaj yaptigimda ilk önce bir Biodermayla pamukla ön temizleme yapmisimdir, gercekten cok basarili : D

    YanıtlaSil
  2. tbs şampuanı merak ettim, bir göz atacağım en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...