7 Şubat 2012 Salı

Marjinal Mavi Su - Sıvı Saç Kremi

Yıllardır Gliss sıvı saç kremlerini kullanıyorum , fakat tekrar Gliss almak için parfümeriye gittiğimde elimde bunla çıktım, nasıl oldu ben de anlamadım açıkcası, parfümeri çalışanlarının etkileme yeteneğini takdir ediyorum. Neyse aldığımdan beri 4-5 kere kullandım, gözlemlediğim kadarıyla yorumlayacağım;


Ürün 400 ml ve 10 TL

Kullanım talimatlarında ıslak ve temiz saça sıkın yazıyor fakat ben Gliss'i kuru saça da sıktığımdan bunu da kuru saçta denedim ve sonuç hüsran. Kuru saça sıkıldığında saçı ağırlaştırıyor, ıslak jöle sürmüş gibi bir görünüm veriyor , kısacası kuru saçta kullanmayın , kullandırtmayın:)

Islak saça uygulandığında ise iyi sonuç veriyor, saçı açıyor, taramayı kolaylaştırıyor, uçlarını yumuşatıyor. Varla yok arasında çok hafif bir kokusu var.

Kısacası ıslak ve kuru saçta daha rahat kullanıldığından ve daha güvenilir bir marka olduğundan ben Gliss kullanmaya devam edeceğimi size de Gliss'i tavsiye ederim.

Sevgiler...

3 yorum:

  1. Ben de yıllardır Glissciyim, turuncu olanın kokusu çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. bu iki fazlı saç açıcı ürünler gerçekten her saça lazım :) hele saçlar işlem görmüşse..ben de gliss kullanıyorum ama bu mavi olanları özellikle kuaförler çok sık kullanıyorlar ;)

    YanıtlaSil
  3. gliss daha iyi bu mavi sulardan ama bunlar da acıyor sacı.. kucukken ben kuafor ne överdi anneme cok pahalı bu mavi sular özel getirtiyoruz diye bakar kalırdım ben de :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...