25 Şubat 2012 Cumartesi

SebaMed Likit Yüz ve Vücut Temizleyici

Sebamed'in bu temizleme jelini ilk olarak ŞURADAKİ alışverişimde almıştım. İlk defa deneyeceğim için 250 ml'lik küçük boyunu tercih etmiştim. Daha sonra ürünü çok beğendim ve BURADAKİ alışverişimde de 1000 ml'lik dev boyunu aldım.








250 ml 'lik boyunu bitirdim , yakında büyük boyunu açacağım, sağlıklı yorum yapabilecek kadar uzun süre kullandım bu ürünü.

Ürün Alkali ve sabun içermiyor. Ben içerik listesinde paraben de göremedim fakat gözümden kaçmış olabilir diye içerik listesinin fotoğrafını da yazının sonuna ekliyorum, göz atabilirsiniz.

Bütün Sebamed ürünleri gibi Ph5.5 ,hassas ciltler için uygun ve cildi tahriş etmiyor. Cildi kurutmadan temzileme vaadini gerçekten yerine getiriyor.

Ben yüz temizleme jeli olarak da duş jeli olarak da kullandım.

 Duş jeli olarak çok iyi, duşta bunu kullanığımda nemlendirici sürmüyorum , cildim zaten yumuşacık oluyor, fakat duş jeli olarak kullanmak için biraz pahalı olabilir. Bütçeniz uygunsa kesinlikle duş jeli olarak kullanılabilir.

 Yüz Temizleme Jeli olarak da oldukça başarılı. Makyajı güzel çıkarıyor, cildi kurutmuyor . Yalnız ürün biraz fazla parfümlü geldi bana , çok hoş bir koku fakat hassasiyeti olanları rahatsız edebilir.


 SebaMed ürünleri orta fiyatlı , alınabilir ürünler. Genelde fiyatları hemen hemen aynı.  Ben 250 ml'lik boyunu 15 TL 'ye , 1000 ml 'lik boyu 40 TL'ye almışım.

 Bu arada 1000 ml'lik boyun pompalı olmasına çok sevindim, koca şişeyi ters çevirmek zor olabilirdi.

 Biliyorsunuz  cilt için en ideal PH değeri , PH 5.5  ve bu değerdeki ürünler kullanırsak cildimizin nem dengesini korumasını kolaylaştırmış oluruz. PH 5.5 değerine uygun cilt bakım ürünleri üreten bir diğer marka da Neutrogena , Neutragena ürünlerini zidaya.com'dan incelemek için TIK TIK!

Sevgiler...

13 yorum:

  1. aaa içeriği değişti mi kiii eskiden paraben vardı
    http://www.eczanemizburada.com/?urun-500-Sebamed-Likit-Yuz-ve-Vucut-Cilt-Temizleme-Jeli---Sebamed-Likit-Liquid-Face-And-Body-Wash-250-ml.html

    ben de çok severek kullanmıştım paraben var diye bırakmıştım ama içeriği değişmişse tekrar alırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gönderdiğin linkteki içerikte çeşit çeşit paraben var:) Ama tekrar inceledim kutunun üzerinde yazan içerik listesinde paraben yok, ya değişmiş ya da sitede yanlış yazmışlar:)

      Sil
  2. Sebamed i ben de severim nedense duru ve temiz bir his yaratıyor bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de cildi nazikçe temizliyor gerçekten

      Sil
  3. bende bir zamanlar sebamed kullanmistim ve cok
    memnun kalmistim..

    YanıtlaSil
  4. bu ürünü vakti zamanında kullandığımda kuruluk yapmıştı yer yer...birdaha cesaret edemedim:/

    YanıtlaSil
  5. bende çok severek kulandım bu ürünü hala daha kullanıyorum :D :D

    YanıtlaSil
  6. Paraben yok diyorlar ama var. Sodium Benzoate piyasadaki en ucuz parabendir. Sadece içinde paraben kelimesi geçmez. İnternetteki ingilizce sayfalardan da bu konuda araştırma yapabilirsiniz. Bu maddeyi göz kremlerine de koyuyor Sebamed.Ayrıca SLES i de inceleyebilirsiniz. Tahriş edici bir maddedir. Yazıklar olsun sana Sebamed...

    YanıtlaSil
  7. Sebamed markasına güvenip 1000 ml olanını almıştım ben de ama içeriğinde SLES olduğunu öğrendim çöpe gidecek maalesef...

    YanıtlaSil
  8. Sebamed markasına güvenip 1000 ml olanını almıştım ben de ama içeriğinde SLES olduğunu öğrendim çöpe gidecek maalesef...

    YanıtlaSil
  9. Benim de severek kullandığım bir ürün :)

    YanıtlaSil
  10. Sebamed gibi bir markada sles var nasıl temiz bi içerik??????????

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...