1 Haziran 2013 Cumartesi

Gliss Ultimate Repair Sıvı Saç Kremi!


ŞURADAKİ alışveriş yazıma bu ürüne ve Clinique güneş kremine öncelik vermem için bir yorum gelmişti. Güneş kremini biraz daha denedikten sonra yorumlamak istiyorum ama bu ürünü bir süredir kullanıyorum.

Bu tip ürünlerin bir çok çeşidini denedim ( Gliss'in her rengi, Elseve'in sarısını, birkaç marka mavi suyu, Nelly marka bir ürünü ) , bu ürün içlerinden en sevdiğim diyemem ama kesinlikle iyi bir ürün!







Islakken saçı açma konusunda oldukça başarılı, taramayı ciddi anlamda kolaylaştırıyor.

Ben bu tip ürünleri kuru saçı tazelemek/yumuşatmak ve şekil vermek için de kullanıyorum. Bu ürün bu adımda Gliss'in diğer çeşitleri ve Elseve 'den daha başarısız. Belki ürün çok yoğun olduğundandır bilmiyorum ama, kuru saça sıkıp şekil verdiğimde saçımı ağırlaştırdığını hissediyorum. Sanki diğer denediğim ürünlerden daha yağlı bir yapısı var.

Öte yandan eğer ciddi anlamda kuru saçlarınız varsa, diğer sıvı saç kremleri yumuşatmaya yetmiyorsa buna bir şans verebilirsiniz, nemlendiriciliği muazzam!

Kokusuna gelince ne bayılıyorum ne de nefret ediyorum. Pasta gibi kokuyor, böyle vanilyalı bir kokusu var yani. Bu tip kokuları sevenler mutlaka denesin, çünkü saçtaki kalıcılığı da fena değil.

Ürün 200 ml 7-10 TL aralığında satın alabilirsiniz.

Sevgiler...

1 yorum:

  1. ben de kullandım ama ultimate repair bi durumu yok bence onarmadı saçlarımı. kokusu konusunda sana katılıyorum ortalama bi ürün

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...