27 Mayıs 2013 Pazartesi

Son Zamanlarda Alınanlar!

 Uzuun zamandır blogu boşluyorum ama çok gerçekten çok yoğunum:( Bu sürede aldıklarım birikti , aşağıdaki fotoğraftakileri son bir ay içinde parça parça almıştım.



 1) Bioblas Sarmaşık Özlü Şampuan: Bim'den 7.95 TL
 2) Gliss Ultimate Repair Sıvı Saç Kremi : A101'den 6.95 TL
 3) L'oreal Absolut Repair Şampuan: kozmoda.com'dan 40 TL'ye aldım, fiyatı çok uygundu ama kargo ücreti olmasaydı iyiydi:) Bu şampuanı çok uzun zaman önce kullanmış ve  blogda yorumlamıştım TIK TIK! belki tekrar yorumlarım.
 4) Nivea Çift Fazlı Göz Makyajı Temizleyicisi : Anneler gününde Çağdaş Market'te belli tutarda alışveriş yapanlara Nivea temizleme ürünleri 5 TL idi, bu da oradan.
 5) Nivea Energy Fresh Roll-on : Roll-onda tekrar Nivea'ya döndüm , yazları ancak bunlar yeterli oluyor gibi geliyor bana . Yorumlayacağımı sanmam kısaca gayet güzel kokuyor ve koruması başarılı. Watsons'tan 6 TL.
 6) Clinique SPF 30 Güneş Kremi : Bu krem 30 ml ve Sephora'larda 30 TL'ye satılıyordu. Fiyatı uygun geldiğinden ve güneş kremim bitmek üzere olduğundan denemek istedim.
 7) Essence 111 English Rose : Bu ojeyi de Gratis'ten 2.5 TL'ye aldım, ayrıca bir yazı yazmayacağımdan kısaca yorumlayayım. Fırçasını çok sevdim yassı ve geniş bir fırçası var. Ojenin sürümü çok kolay,  bu renkte tek kat yeterli oldu. Oldukça hızlı da kuruyor. Tek kötü yanı dayanıklılık sadece bir günde soyulmaya başladı:(
 8) Ecotools Air Brush Concealer : Gratis'te 10 TL'ye satılıyor. Ayrıca yazısını yazacağım ama müthiş! Bir tane kapatıcı için bir tane de blending için alınmalı:)
 9) Burberry BODY EDP Set: YKM'den 69 TL'ye aldım.
10) Maybelline Couture Blue Far : Anneler günü indiriminde Gratis'ten almıştım. İndirimli fiyatı 6 TL.
11) Rimmel London Stay Matte Pudra : Watsons'tan 13 TL.
12) Maybelline Affinitone Pudra : Anneler günü indiriminde Gratis'ten almıştım. İndirimli fiyatı 9 TL.
13) Maybelline Color Tattoo Pink Gold : Sonunda ilk gördüğüm yerden aldım:) Büyük ihtimal Watsons'tan almıştım ve 12 TL gibi bir fiyatı vardı.

Önce yorumlamamı istedikleriniz varsa onların yazısını hazırlamaya başlayayım ben:) 

Sevgiler...




8 yorum:

  1. Gliss sıvı saç kremi ve clinique güneş kremi en çok merak ettiklerim.İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. :o pudra 9 Tl mııı verilen 20 Tl'ye yanıyorum benn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim zamanlarını değerlendirince fiyatlar çok güzel oluyor:)

      Sil
  3. Ecotools Air Brush Concealer ı ben de tam bugün indirimle 8 tl ye aldım. Henüz kullanmadım ama çok merak ediyorum. Hepsini güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...