20 Haziran 2013 Perşembe

İzlediğiniz Blogları Bloglovin'e Aktarma

Arkadaşlar , sevgili Süm bu konuyu anlatmamı istemiş print screenlerle anlatmak istedim, umarım işinize yarar. Dilerseniz blogunuzu bloglovin'e nasıl tanıttığınıza dair bir yazı da yazabilirim.


Öncelikle http://www.bloglovin.com/ adresine giriyoruz ve sağ üstte bulunan Sign Up ikonuna tıklıyoruz.


Sonra Sign up with email yazısına tıklıyoruz.


Bilgilerimizi doldurup, Sign Up butonuna tıklıyoruz.


Ardından sağ üstte bulunan Log in ikonuna tıklıyoruz.


 Çıkan ekranda email ve parolamızı girdikten sonra Login'e tıklıyoruz.


Açılan ekranda sağ üstte bulunan kalpli simgeye tıklıyoruz, altta açılan bardan Settings'i seçiyoruz.


 Sayfanın en altına indiğimizde görülen Import blogs butonuna basıyoruz.


Açılan sayfada Google Reader seçiyoruz.

  Import from Google Reader butonuna basıyoruz.


Kabul et ikonuna basıyoruz.


Ve izlediğimiz blogları bloglovin'e aktarmış oluyoruz:)

Sevgiler...

26 yorum:

  1. Bloglovine nasıl tanıtacağımızıda anlatırsan çok iyi olur :) Sevmedim ben bu bloglovini :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Google Reader'dan biraz daha karışık görünüyor:) İlk vaktim olduğunda yapacağım.

      Sil
  2. Süpersin! Bloglovinde nasıl tanıtacağımızı anlatırsan da süper olur! :)

    Bloglovin'e alışamadım ben. Alternatif arıyorum şuan =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglovin fena değil aslında ben alışmaya başladım:) Zamanım olduğunda yazıyı hazırlayacağım:)

      Sil
  3. ayy bende çözemiyorum bloglovin'i ya. ve bu faydalı bilgi için çok teşekkür ederim=)

    YanıtlaSil
  4. bloglovinde nasıl blog yazcz bulamıyorum desem :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglovinde yazı yazmamız gerekmiyor, blogger paneli kapanmayacak bloglarımızı blogger panelinden update etmeye devam edeceğiz , sadece google reader kapanacak. Yani izlediğimiz blogları takip edeceğimiz bir platform sadece bloglovin:)

      Sil
  5. süper bir bilgi, okudum, uyguladım, paylaştım
    http://bademlebuduk.blogspot.com/2013/06/bloglovin-zorunlu-sevdas.html

    YanıtlaSil
  6. süperrr olmuş buuu blogumda sizi etiketliyerek paylaşıyorum

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim uyguladım

    YanıtlaSil
  8. çok faydalı oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Çok faydalı oldu bu yazı. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Tek tek yapmak zor oluyordu çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek tek yapmayı yüreğim kaldırmaz:) Rica ederim

      Sil
  11. Süpersiiz sizin sayenizde geçtim bloglovine. Bende bloglovinde sizi etiketleyip paylaşacağım çooookk teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. teşekkür ederim anlatımınız için .şimdilik hallettim ama anlayarak mı? hayıııııırrr
    bakalım alışıcaz yavaş yavaş http://aslininevi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...