13 Haziran 2013 Perşembe

Taze Bittiler #15!

Yine bitenleri çok biriktirdim ve bu sefer dört parçaya böldüm:) Hepsi için ayrı ayrı yazı yazağım, bu parçaya biraz az ürün kalmış o yüzden ilk bunla başlamak istedim.



1) Elseve Arginine Direnç Şampuan: Bir market şampuanına göre çok başarılıydı bence. Tabi ki vaad ettiği gibi dökülmeyi falan durdurmuyor ama güzel köpürüyor ve güzel kokuyordu. Saçı yumuşacık yapmıyor ama kurutmuyor da, yağlandırmaya da herhangi bir etkisi olmadı, kullandığım müddetçe normal yıkama rutinimde devam ettim. Uzun süre tekrar almam , denemek istediğim çok fazla şampuan var. 8-10 TL gibi bir fiyatı var ve 650 ml.

2) Yves Rocher Jardins du Monde - Lavantalı Duş Jeli: Yves Rocher'in duş jellerini genel olarak seviyorum, bu diğerlerinden bir tık daha az köpürüyor gibi geldi bana sorun yaratacak kadar kötü değildi. Severek kullandım, hafif güzel de bir kokusu vardı. Fiyatı 9.90 TL ve 250 ml.

3) Priorin Şampuan: Saç dökülmesine çare olur diye denediğim bir şampuan daha. Düzenli kullandığım süre boyunca bir miktar azalttı dökülmeyi ama işte budur diyebileceğim bir etki gözlemlemedim. Bu bittikten sonra 3'lü set halinde tekrar aldım, onun da bir tanesini bitirdim elimde hala iki kutu var ama açıkcası çok sıkıldım ve değiştirdim. Fiyatı 28-32 TL ve 200 ml, uzun süre kullanmaya kararlıysanız 3'lü setlerden almanızı tavsiye ederim çok daha ekonomik oluyor. Bu şampuan için ayrıca bir yazı hazırlayacağım.

4) Colgate Plax Ağız Suyu: Listerine'in yanından bile geçemez. Sevmedim , etkisiz bir ürün bence. Listerine'le devam ediyorum. Fiyatı 6-7 Tl ve 250 ml.

5) Yves Rocher Hydratation Vücut Losyonu : Kokusundan pek hoşlanmadım ama çok başarılı bir losyon. Çok güzel nemlendiriyor, yağlı his bırakmadan rahatlıkla emiliyor. Özellikle yaz günleri için ideal bence. Fiyatı 16-17 TL ve 250 ml.


Bitenler yazılarında daha detaylı anlatmamı istediğiniz ürünler olursa yorum olarak yazarsanız ayrıca yazılarını yazmaya çalışırım, bu aralar pek yazı yazmadığım için biten ürünlerin çoğu için ayrı yazı yok blogumda çünkü.

Sevgiler...


6 yorum:

  1. canım saç dökülmesi sorunun varsa eğer duş aldıkdan sonra bir kovaya duş suyundan biraz ayırıp içine yarım cay bardagı sirke koy. Son kez bu su ile saclarını durula. İnan bana dökülme sorunun azalacak emin olabilirsin. Tek kesin çözüm gibi gelıyor bana. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sirke kötü kokmuyor mu ama:) Ama azaltıyorsa denemeye değer tabi... Teşekkürler:)

      Sil
  2. yves'in duş jellerinden bende denemek istiyorum kalıcı bir duş jeli bulmaya çalışıyorum sıralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir çok duş jeli deedim ama kalıcı kokan bir duş jeli hiç görmedim malesef, durulanan ürünler genelde pek başarılı olmuyor bu konuda. Kalıcı olmasını istiyorsan belki parfümlerin yan ürünü olan duş jellerini deneyebilirsin.

      Sil
  3. yves ten hiç ürün kullanmadım şimdiye kdr ,ayağım hiç girmedi mağazasına nedense.. ama merak da ediyorum böyle yazılanları okuyunca da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Yves Rocher'i çok seviyorum, cilt bakım ürünleri de makyaj ürünleri de çok başarılı bence. Denediğim iki parfümü var ikisini de çok seviyorum, bir tek saç bakım ürünlerine ısınamamıştım onlar da yenilenmiş:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...