11 Haziran 2013 Salı

Bionesia Argan Yağlı El ve Vücut Bakım Losyonu

Bu ürün bir süre önce Lilakutu tarafından denemem için gönderilmişti. Geldiği günden beri severek kullanıyorum ve artık yorumlamak istedim.







Ürün argan ve zeytin yağlı ama bana nedense ıhlamur gibi kokuyor:) Ve kokusunu çok seviyorum, haff bitkisel bir kokusu var.

Losyonun yapısını çok beğendim, çok hızlı emiliyor, kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor. Zaten su bazlı.

Nemlendiricliği ortanın üstünde, belki bir body butter kadar nemlendirmiyordur ama ( zaten body butterların bıraktığı yağlı histen nefret ediyorum )bir losyon için nemlendiricliği çok iyi. Kısacası kuruluktan çatlayan bir cildiniz yoksa her türlü yeterli gelecektir.

Ben hem vücut hem el için kullanıyorum ama ne yalan söyleyeyim tüm vücuda kullanmaya pek kıyamıyorum:) El için de nemlendirmesi gayet yeterli.

Son olarak şişesi de sos şişesi gibi tasarlanmış bence orjinal olmuş:) Pompası da iş görüyor , istediğiniz miktarda ürün alabiliyorsunuz, tam bastığınızda da ürünü boca etmiyor.

Ürünün tek eksi özelliği 150 ml'lik gramajı ve 24.90 TL'lik fiyatı olabilir, belki bir vücut losyonuna göre biraz pahalı ama sadece el kremi olarak kullanmak için bile alınabilir, hatta bu amaçla alınırsa oldukça ekonomik bir el kremi seçeneği olacaktır:)

Ürünü incelemek ve satın almak için TIK TIK!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...