19 Haziran 2013 Çarşamba

Cilt Bakım Rutinim!

Çok uzun zamandır cilt bakım rutinimi paylaşamıyorum sizlerle. Hazır şu an kullandığım bütün ürünlerin yazılarını yazmışken , cilt bakım rutini yazısı yazmanın tam zamanı:)


1) Öncelikle göz makyajımı Nivea'nın çift fazlı göz makyajı temizleyicisi ile çıkarıyorum. Yazısı için TIK TIK!

2) Sonra yüzümü Avene Cleanance yüz temizleme jeli ile yıkıyorum. Ciltte ne varsa söküp atıyor kendileri, yazısı için TIK TIK!

3) Yüz temileme jelim toniğe iş bırakmasa da tonikleme aşamasında Rareblossom'ın BU toniğini kullanıyorum. Olmazsa olmaz bir adım değil benim için.

4) Gözlerimi Yves Rocher'nin Active Sensitive serisinden göz jeli ile nemlendiriyorum. Oldukça hafif yapılı , güzel bir göz kremi , yazısı için TIK TIK!

5) Sabahları sadece güneş kremi kullanıyorum. Şu aralar Clinique güneş kremi kullanıyorumi, yazısını yakında yazarım. Akşamları ise Yves Rocher'in Sebo Specific Gece Kremi'ni kullanıyorum. Yaz için süper bir ürün.

6) Banyodan çıktığımda cildim çok geriliyor ve Sebo Specific yeterli nemi sağlamıyor, bu durumda yine Yves Rocher'in Hydra Vegetal serisinden jel kremini kullanıyorum, nemlendiriciliği gayet başarılı, kış boyunca bu kremi günlük olarak kullanmıştım ama yaz için ağır geliyor bana. Tüm Hydra Vegetal serisi yorumlarım için TIK TIK!

Cilt bakım rutinimdeki ürünlerden sadece toniği sevemedim, diğer bütün ürünlerden oldukça memnunum elimdeki diğer ürünler bittikten sonra tekrar dönebileceğim ürünler.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...