6 Ekim 2012 Cumartesi

Nelly Bifasico - Yeşil Çay Özlü Sıvı Saç Kremi

Bu ürünle her zaman gittiğim parfümerideki çalışanın tavsiyesi üzerine tanışmıştım. Tavsiye üzerine, hiç aklımda yokken alıp beğendiğim nadir ürünlerden olur kendisi:)




                    


Nelly markasını ilk defa bu ürünü alırken duymuştum  , Türkiye'de çok bilinen bir marka değil sanırım, ama markanın birçok saç ürünü var ve saç ürünleri sevdalısı bendenizin merakını acayip derecede celbetti bile:) Bu sıvı saç kreminin de bir çeşidi daha vardı, sanırım mavi renkteydi.

-> Bu saç kremi kıvırcık ve dalgalı saçlar için. Saçı bukle bukle yapar gibi bir vaatte bulunmuşlar ama hiçbir saç kremi/spreyi saçı maşalanmış ya da kırık fön çekilmiş gibi yapamaz, bu da yapmıyor. Benim zaten dalgalı olan saçlarımın elektriklenmesini güzel azaltıyor, sıkıp şekil verdiğimde daha kolay şekle girmesini sağlıyor bu da bana yetiyor.

-> Saçı gerçekten güzel nemlendiriyor, ağırlaştırıp yağlandırmadan yapıyor hatta bunu.

-> Çok güzel bitkisel bir kokusu var.

-> Ürün iki fazlı çalkalanarak kullanılıyor.

-> Pompası çok kullanışlı, silikon tabancaların pompaları gibi yandan basmalı ve çok pratik.

Ürün 400 ml , ben 20 TL'ye aldım fakat az bulunan bir ürün olduğundan çok çeşitli fiyatlarla karşılaşabilirsiniz.

Ürünü bazı parfümerilerde ve kuaförlerde bulabilirsiniz (sanırım:)).

Bunun popüler alternatifi olan Gliss sıvı saç kremleriyle karşılaştırdığımda nemlendirme açısından hemen hemen aynılar ama bu saçın elektriklenmesini azaltıp şekil almasına yardımcı olduğundan bana göre bir adım önde. Fiyat olarak da neredeyse aynılar ( bunun gramajı Gliss'in neredeyse iki katına yakın olduğundan ).

Sevgiler...


8 yorum:

  1. kolay kolay bulunmuyor gerçekten. ben bulamadım şahsen:(
    bu arada blogumdaki ilk çekilişime beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bizim mahallede bulunan bir parfümeriden aldım.

      Sil
  2. Ben de uzun zamandır kullanıyorum ve çok menunum.Yazısını da yazmıştım.Kadıköy'de bir parfümeriden alıyorum.Almak isteyen varsa adını öğrenip bilgi veririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konya da baktığım kozmetikçilerde yok malesef:(

      Sil
    2. Yazını okumuştum canım:)

      Sil
    3. :( İnternet satışı yapan biryerden edinebilirsin

      Sil
  3. böyle bir ürüne ihtiyacım vardı tavsiye ve bilgi için teşekkürler...
    ben de bloguma beklerim
    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...