18 Haziran 2013 Salı

RareBlossom Yağlı Ciltler İçin Yeşil Çaylı Tonik

RareBlossom artık üretim'satış yapmıyor biliyorsunuz, ve ellerinde kalan ürünleri bitirmek için %60 indirim yapmışlardı tüm ürünlerde. Ben alışverişimi sizlerle BURADA paylaşmıştım. Bu ürünü bitirmek üzereyim ve artık yorumlayabilirim.






Öncelikle tonik fazlaca bitkisel kokuyor, ben kokusundan hiç hoşlanmadım!

Temizleyiciliği konusunda yorum yapamayacağım, zira ŞURADA anlattığım yüz temizleme jelim toniğe hiçbir iş bırakmıyor.

Cildi ekstra kurutup germiyor ama nem de vermiyor.

Ürün çok bereketsiz 1 ayda kullanıp bitirirsiniz rahatlıkla.

İçeriği oldukça temiz, tek artısı da bu sanırım:)

Açıldıktan sonra 6 ay içinde, açılmadan da üretim tarihinden itibaren 30 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor.

Açıkcası kullanılması için hiçbir sebep görmediğim, bitirdikten sonra hatırlamayacağım bir ürün. Zaten satışta değil ama olsaydı da tercih etmezdim.

Normal satış fiyatı 57 TL , ben indirimle 22.80 TL'ye satın almıştım.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...