17 Haziran 2013 Pazartesi

Nivea Çift Etkili Göz Makyjaı Temizleyicisi!

Bu ürünü aldığımı sizlerle BURADA palyaşmıştım. Çok uzun zamandır göz makyajı temizleyicisi olarak Bioderma Sensibio H2O kullanıyordum aslında, ama bu ürüne çok ucuza denk gelince denemek istedim.




Çift fazlı makyaj temizleyicilerini çalkalama olayı beni çok üşendiriyor zaten, bu ürün ekstra zor karışıyor. Hatta çalkalıyorum, pamuğa dökene kadar iki faz tekrar ayrılmaya başlamış oluyor. Tabi ki bir şekilde idare ediliyor:)

Makyajı güzel temizliyor, waterproof ürünleri de rahatlıkla temizliyor, temizleyiciliği gerçekten başarılı. Tabi biraz ovalamak gerekiyor , ama ben ovalamadan makyaj çıkaran ürün görmedim!

Göz çevresini kullandığım diğer çift fazlı ürünler kadar yağlı bırakmıyor. Bıraktığı his beni hiç rahatsız etmiyor açıkcası , hatta hafif nemli bırakması hoşuma gidiyor. Ama kuru gözler daha yağlı ürünleri tercih edebilir.

Ben kontakt lens kullanıyorum ve gözlerimde alerjiye/hassasiyete yol açmadı. Yalnız ben gözlerimde lens varken yapmıyorum genelde makyaj temizliğini.

Bu ürünü kullanırken kirpiklerimin daha az döküldüğünü fark ettim, bu konudan şikayetçiyseniz bir şans verin derim!

Ürün açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmesi gerekiyor, her gün göz makyajı yapıyorsanız 1-2 ayda bile bitirebilirsiniz. Oldukça hızlı tükeniyor bu tarz ürünler.

125 ml ve 16 TL gibi bir fiyatı var. 2 adet 500 ml'lik Bioderma 50 TL iken sanırım onla devam ederim:) Ama temizleyiciliği Bioderma'dan bir tık daha iyi kesinlikle!

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...