8 Haziran 2013 Cumartesi

Eco Tools Airbrush Concealer Brush (Kapatıcı Fırçası)

Bu fırçayı bloglardan duya duya hiç ihtiyacım yokken aldım, iyi ki de almışım!




 


Öncelikle ben göz altı kapatıcısı kullanmıyorum ama bu fırçayı yüzüme kapatıcı uygulamak için kullandım, gayet başarılı. Hem ürünün kapatıcılığını azaltmıyor hem kalıp gibi görüntüye neden olmuyor. Göz altı kapatıcısı için de aynı nedenlerden başarılı olacağını düşünüyorum!

Gel gelelim bu fırça aynı zamanda çok başarılı bir karıştırma fırçası. Göz çukuru için biraz büyük kaçıyor ama, oldukça yumuşak ve işini iyi yapıyor. Çok doğal bir sonuç çıkarıyor ortaya, özellikle göz makyajında net geçişlerden hoşlanmıyorsanız tavsiye ederim.

Ben 4-5 kez yıkadım, tek kıl bile dökülmedi.

Fırça Gratis'lerde 10 TL'ye satılıyor , zaman zaman Eco Tools markasında %20-25 indirim olabiliyor. Ben kendisinden minimum bir adet daha almak istiyorum:)

MUA'da henüz bir kişi yorum yapmış ama o da 5/5.0 'i basmış:)

Sevgiler...

3 yorum:

  1. Bende çok seviyorum. Ama Lionesse de aynı kalitede,tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler tavsiyen için, ilk fırsatta alıcam :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de aldım ama benimki bundan değil. Concealer brush yazıyor sadece. Sarı renkte tüyleri. İlk fırçam oldugu için temizlerken tüy dökecek diye korkmuştum. İçinde mikrop birikmesin de iki defa kullandıktan sonra yıkıyorum ve ugrastırmıyor hemen içindekiler çıkıveriyor.

    Not: GFC bloguna izleyici olmamı istemiyor sanırım. 8defa denedim ancak öyle oldu. Kapanacagı sonradan geldi aklıma :( boşuna uğraşmışım :S bloglovinden takibe aldım ben de :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...