18 Mayıs 2012 Cuma

Taze Bittiler # 11

Taze bittiler yazılarını her ay sonunda yayınlama kararı almıştım ama her konuda olduğu gibi bu konuda da istikrarlı olamadım:(

Gecikmeli Nisan ayı bitenleri karşınızdayım;



1) Synergen Makyaj Temizleme Mendilleri :  Yazısı için TIK TIK! Fena değillerdi fakat bir daha almam sanırım, şu aralar pek makyaj temizleme mendili kullanmıyorum, daha çok disk pamuk ve temizleyici kullanılıyorum. Kendilerini ( hala satılıyorsa ) Rossman'dan edinebilirsiniz.

Paket 25 adet ihtiva ediyor, 2.15 TL

2) H Bella Gül ve Karışık Meyveli El Kremi : Bu kış bol bol el kremi tükettim. Aslında kış için çok uygun bir krem değil, zira nemlendiriciliği çok iyi değil fakat benim cildim de çok kuru olmadığından idare etti. Kokusu çok hoş ve hafif. Cilt tarafından çok hızlı emiliyor ve yapış yapış his bırakmıyor. Tek kötü yanı söylediğim gibi çok iyi nemlendirmemesi fakat yaz için  uygun bir el kremi bence. Elimdekileri bitirince farklı kokulularından alabilirim.

Ürün 80 ml ve 5.99 TL

3) Nivea Pearl Beauty Roll- On : Oldukça hafif ve saf bir kokusu vardı, inci gibi kokuyordu diyeceğim ama inci kokusu neyin nesi hiçbir fikrim yok:) Roll on'da Nivea'dan şaşmıyordum, ta ki Yves Rocher roll onlarla tanışana kadar, kendileri çok yakında bu blogda:) Ama bu roll ondan da çok memnun kaldım, tavsiye ederim. Biraz iz bırakma problemi vardı ama dikkatli giyinince problem olmuyor benim için.

Ürün 50 ml ve 6 TL

4) Lierac Paris Mat Chrono - Emulsion Hydratant : Bu ürün size  ŞURADA anlattığım Luxy Box kutusundan çıkmıştı. Kırışıklık doldurucu etkisi olan bir ürün olduğundan annem kullandı, çok da memnun kaldı. Hatta bundan başka yok mu bana versene diyip duruyor:) Ürün oldukça yoğun yapılı, ve cidden çok yoğun da bir kokusu var. Koku hassasiyetiniz yoksa ve 35 yaş üzerindeyseniz çok severek kullanacağınızı düşünüyorum. Yalnız ürün birazcık, çok azıcık pahalı:)

Ürün 40 ml ve 129 TL

5) Avon Care Silicon Glove Protective  http://alisverisdellysi.blogspot.com/2011/02/avon-care-rich-mouisture-3-in-1.htmlEl Kremi: Bu krem 2 yıldır falan benimle , bir türlü bitemedi. Avon ürünlerini hiç sevmiyorum biliyorsunuz, ama bu ortalama bir el kremiydi doğrusu. Orta derecede nemlendiren, hafif kokan , çok fazla yapış yapış his bırakmayan bir kremdi.

Ürün 100 ml 5 TL civarındadır.

6) Solo Care Aqua Lens Solüsyonu

20 TL civarında ama 2 al 1 öde oluyor çoğu zaman

7) Avon Rich Moisture 3 in 1 : Hayatımda kullandığım en berbat ürün, yazısı BURADA. Ürünleri kullanmadan atmayı hiç sevmediğim için , fırça temizleyicisi yapayım bari dedim, ama inanın onu bile yapamıyor. %90'ı dolu biçimde çöpe gidiyor. Sakın  almayın:)

Ürün 200 ml 8-10 TL

8) Lapitak Ayak Kremi Testerları : Sizlere BURADA Lapitak'ın yaptığı güzelliği anlatmıştım. Uzun zamandır testerları kullanıyorum, yakında tam boy kremi açacağım, gerçekten çok çok memnunum bu kremden. Ayaklarınızın yoğun bakıma ihtiyacı varsa, nasırlarınız varsa kesinlikle tavsiye ederim. Yazısını yakında yazacağım.

Ürün 60 ml ve 7.5 TL

9) Dalan D'olive El Kremi: Bu yoğun bakım olan versiyonu, oldukça yağlı , emilimi zor , nemlendirmesi orta derecede olan çanta boy bir krem. Kokusu muhteşem.  Yazın kullanmam çok zor ama kışın çantama atmak için tekrar alabilirim. A101 marketlerinde ve Gratislerde bulabilirsiniz.

Ürün 15 ml ve 0.75 TL

10 ) Loccitane Verbana El Jeli: Bu krem bana Vanilya Club'dan çıkmıştı ,eldeki terlemeyi azaltan ve terlemeden kaynaklı şişkinliği alan unisex bir el kremi. Krem buram buram misket limonu kokuyor bence, kokusunu çok sevdim. Hem yapısı ( jel olduğundan dolayı ) hem de kokusu oldukça ferahlatıcı. Fakat benim terleme gibi bir problemim olmadığından ellerimi kuruttu ve böyle pudra sürülmüş gibi bir tabaka oluşturdu, ki bu kremin işini yaptığını gösterir, terleme problemi yaşayanlara tavsiye ederim.

Ürün 30 ml ve 21 TL


11) Schwarzkopf Bonacure Miracle Oil : Bana deneme boyu lilakutu'dan çıkmıştı. Yazısı ŞURADA , oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu. Deneme boyunu bitirdikten sonra tam boyunu alacaktım aslında ama argan yağı daha cazip geldi onu aldım, bir dahaki sefere bunun tam boyunu alacağım mutlaka. Bu arada deneme boy ürünlerin tam boylarının fiyatlarını yazacağım.

Ürün 100 ml 70-80 TL

Sonunda bitti:)

Sevgiler...






2 yorum:

  1. H bella yı merak ediyorum,ama dalan hep daha cazip geliyor. Zaten kuru tenli oldugum icin bana uymazmıs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm çok fazla nemlendirmiyor ama yazın belki kullanabilirsin:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...