22 Mayıs 2012 Salı

Garnier BB Krem - Light

Sizlere Garnier BB kremin Türkiye'ye gelişini müjdelemiştim hatırlasanız, Garnier Türkiye ekibi BB kremi denemem ve sizlerle paylaşmam için bana ulaştırdı, buradan teşekkürlerimi iletiyorum.










Bana gönderilen Light rengi cildime tam uydu diyebilirim, şu aralar oldukça bronzlaşmış durumdayım ve ten rengim NW 30-35 olmuştur diye düşünüyorum. Öncelikle Light rengi 30-35 'lere oluyorsa açık tenliler bu kremi mutlaka deneyerek almalılar diye düşünüyorum, renkli kremlerde ve BB kremlerde  renk farkı çok göz tırmalamasa da cilt tonunuzdan çok koyu bir krem kullanmak istemezsiniz diye düşünüyorum. Bence NW/NC 20 - 40 arası Light rengini , NW/NC 40 ve üzeri Medium rengini kullanabilir.

Ürün oldukça yoğun ve yağlı  bir krem yapısında. İlk sürüldüğünde parlak , sağlıklı bir görünüm veriyor, kuru ve normal ciltlilerde bu görünüm gün boyu devam edecektir büyük ihtimalle. Fakat benim karma cildimde üzerinden 1 saat geçtikten sonra çok fazla parlama ve yağlanma yaptı. Bir diğer gün ürünü üzerine transparan pudra geçerek denedim ve 3-4 saat parlama abartılacak kadar artmadı fakat sonrasında yine aynı manzara tekrarladı.

Ürünün nemlendiriciliği oldukça iyi.

Ürünün hafif sayılamayacak bir kokusu var evet ama beni rahatsız etmedi.

Ürün bende sivilce ya da irritasyona sebep olmadı . ( Fakat zaten hassas ciltli değilim )

Ürün SPF 15 koruma faktörü içeriyor.

Çizgi ve kırışıklıkları gizleme iddiasına bir yorum yapamayacağım.

Yoğun kapatıcılık beklememek gerek tabi , ama bence fena değil kapatıcılığı, renkli nemlendiriciler kadar ve benim için yeterli. Renk tonunu başarılı bir şekilde bütünlüyor.

Kısacası kuru ya da karma ciltliyseniz çok severek kullanabileceğinizi düşünüyorum, karma ciltliyseniz belki transparan pudra takviyesiyle idare edebilirsiniz ama ben yine de özellikle yağlı ciltlilere tavsiye etmiyorum.

Sevgiler...

6 yorum:

  1. merhaba canım :)
    http://zeyzeyinharikalardiyari.blogspot.com/2012/05/bb-cream-garnier.html ben de bu postumda garnier bb kremden bahsetmiştim ve aynen katılıyorum sana yağlı ciltlerin çok tercih edeceği bir ürün değil benim de cildim yağlı maalesef..:S

    YanıtlaSil
  2. canım sana bir soru hem de en can alıcısından :) Balm mı garnier mı ? Çünkü biliyosun ki balm ile cilt bir başka güzel :D
    bakınız : http://denizkizishrine.blogspot.com/search/label/the%20Balm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Balm canım:) Garnier bize göre değil, çok kuru ciltlilere olabilir belki güzelliknehrinden S.ye olur:))

      Sil
    2. kopardınız beni ya. ben nedense garnier sevmiyorum. Balm'ın ambalajları yeter. =) bi de balm shelter var ya o verken yenisini arayamam herhalde =)

      Sil
    3. Yalnız Balm aşığıyız resmen hepimiz:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...