10 Mayıs 2012 Perşembe

L'oreal Ruj Caresse

Dudak ürünü olarak rujları lipglosslara tercih etmişimdir hep. Rujlarda ise fazla iddialı olmayan, sheer yapıdakileri tercih ederim. Bu ruj tam da böyle bir ruj...


Kutunun içinden çıkan pembe balon ve üzerindeki yazı güzel bir ayrıntı olmuş:)


Ürünü anlatan CD ve ruj ise kutunun kapağındaydı:)


Ruj Caresseler oldukça geniş bir renk skalasına sahip...



Oldukça şık bir ambalaj tasarımı yapmışlar bence...













Bana gelen renk 07 Cheeky Magenta , renk fotoğraflarda da görüldüğü gibi tam bir magenta, fuşya da diyebiliriz sanırım. Oldukça canlı ve iddialı bir renk gibi görünse de yine fotoğraflardan görebileceğiniz gibi uygulandığında rengi yumuşuyor, silik ve  tatlı bir renk veriyor.

Bu rujun yapısını cidden çok sevdim, oldukça yumuşak , kolay sürülen bir yapısı var. Bunun yanısıra nemlendiricliği de oldukça güzel, dudaklarımı kurutmadı. Hafifliği ise zaten rujun asıl iddiası ve gerçtekten çok hafif.

Ruj dududağa uygulandığında çok hafif parlak bir görünüm veriyor fakat bu parlaklık bir lipgloss parlaklığından ziyade lip balm parlaklığına benziyor. Zaten hem renk vermesi hem yapısı rujdan çok renkli lipbalmlara benziyor, lipbalmdan farklı olan kısmı ise çok hafif olması ve yapış yapış hissiyatı vermemesi. Ben dudaklarıma lipbalm sürdükten sonra genelde rahatsız olurum, yağlı yapıları beni rahatsız eder, fakat bu ruj gerçekten dudakta yokmuş gibi.

Ürün  her ne kadar genç kızlara yönelik lanse ediliyorsa da bence her yaşta hafif ve doğal makyaj sevenlere uygun. Ruj caresse çok yakında satışta olacak ve satışa çıktığında ben de açık pembe tonlarda bir tane daha edinmek istiyorum. Gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir ürün...

FİYAT: 29.90 TL

4 yorum:

  1. ben de çok merak ediyorum bu ruju, çıksa da alsak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakında çıkacakmış:) Fiyatı da uygun gibi...

      Sil
  2. merak edenlerden biriside benim herhalde, testerleri olsada denesem diyorum hatta. renk seçenekleride gerçekten çok iyiymiş..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...