9 Mayıs 2012 Çarşamba

Yves Rocher Pure System Akne Kapatıcı ve Kurutucu

Aslında çok sık sivilcesi çıkan biri değilimdir , fakat çıktığında sırf o sivilceyi kapatmak için fondoten uygulamayı sevmiyorum. Eğer yüzünüzün geneli sivilceli değilse ve lokal olarak sivilceleriniz çıkıyorsa bu ürün tam size göre.







Ürün lokal olarak sivilcenin üzerine uygulanıyor ,  kapatıcı ve kurutucu özelliği var. 6 saatte sivilceyi kurutma gibi bir vaadi var , 6 saatte sivilceyi tamamen yok etmesini beklemek yanlış olur fakat, kurutucu etkisi olduğu kesin! Sabah coşmuş vaziyette olan sivilcemin üstüne uyguladığımda , akşam sivilcenin şişliğini büyük ölçüde almıştı.

Kapatıcılık kısmına gelince, ürün oldukça kapatıcı , sivilcenin üzerine sürüldüğünde kızarıklığını çok başarılı şekilde nötrlüyor. Fakat ürün tek renkte satılıyor ve eğer rengi cilt tonunuzdan çok farklıysa , üzerine fondöten/pudra geçerek rengi cilt tonunuza uydurmanız gerekebilir. Benim cilt tonumdan çok farklı bir renk olmadığından ben buna ihtiyaç duymuyorum, çok açık tenli ya da buğdaydan daha koyu tenli değilseniz siz de problem yaşamazsınız.

Ürünün oldukça yoğun ve sert bir yapısı var, bu da yağ ihtiva etmediğinden dolayı ( sivilce kurutucu bir ürünün yağ içermesi abes olurdu ), dağıtması biraz zor fakat lokal uygulanan bir ürün olduğundan problem değil.

Ürün salisilik asit içeriyor ve sivilce çıkmasını önleme gibi bir özelliği de var.

Ben üründen memnun kaldım, arada sırada çıkan sivilcelerle başınız dertteyse tavsiye ederim.

Ürün 10 ml - 19.90 TL ( İndirimlerden daha ucuza da edinebilirsiniz)

2 yorum:

  1. ben bu serinin temizleyici, tonik ve kremini kullanıyorum, fena değiller. bunun da rengi çok açık geldi ama yine de bir bakacağım:)

    YanıtlaSil
  2. yazdığın iyi olmuş alıcam alıcam !!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...