30 Mayıs 2012 Çarşamba

Yves Rocher Kelebek Günü İndirimi - Mayıs 2012

Biliyorsunuz Yves Rocher 'de her ayın son günü kelebek günü indirimleri oluyor. Bu ayın indiriminde işe yarar ürünler ve %40'lık indirim oranını görünce paylaşmak istedim;



İndirimdeki ürünleri incelemek için TIK TIK!

Benim nacizhane tavsiyelerim ise 13.13 TL'ye düşmüş Sebo Specific serisine ait peelingli temizleme jeli , 17.93 TL'ye düşmüş olan 3'lü far seti , 8.94 TL'ye düşmüş olan Arnica özlü el kremi ve 13.13 TL'ye düşmüş olan Ayak Balsamı. Bu ürünlerin hepsini hali hazırda kullanıyorum ve çok memnunum, hatta elimde birsürü Yves Rocher ürünü bulunmasına rağmen bunları yedekleyesim var:)

Sevgiler...



4 yorum:

  1. Ayak peelingine ben de bayılıyorum yumuşacık yapıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden çok yumuşatıyor ayakları keşke lavantadan başka esanslı olanları da olsa:)

      Sil
  2. bilgi için teşekkürler. Bende bloğuma beklerim.
    Görüşmek Üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica Ederim görevimiz:) Hemen bloguma geliyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...