6 Mayıs 2012 Pazar

Yves Rocher Tendre Jasmin Serisi

Çiçek kokularından hoşlanıyorsanız , Yves Rocher'de hangi parfüme bayılacağınızı şaşırabilirsiniz:) Şahsen ben hafif , çiçeksi kokulardan hoşlanırım ve Yves Rocher'in neredeyse bütün kokuları bu tanıma uyuyor. Tahmin edebileceğiniz gibi seçim yaparken çok zorlandım , uzuuun uzuuun düşünüp hemen her çeşiti denedikten sonra Secrets d'Essences - Tendre Jasmin kokusunda karar kıldım.


Yves Rocher Parfüm serileri genellikle EDP Parfüm , Deodorant, Vücut Losyonu ve Duş Jeli'nden oluşuyor. Kullandığım parfümün yan ürünlerini de kullanmayı çok seviyorum , kendinizi şımartmak için birebir:)


Tendre Jasmin saf bir Yasemin kokusu, haliyle tam olarak floral bir parfüm. Tek esanslı kokular genelde ağır olur fakat Tendre Jasmin ağır, hassasiyet yaratacak bir parfüm değil. Çiçeksi kokuları seviyorsanız çok büyük ihtimalle bu parfümü de seversiniz. Ben bu parfümün kokusuna bayıldım:)

Tendre Jasmin serisinin parfümü 50 ml gramajında, EDP formatında satılıyor. Kalıcılığı bende orta derecede, fakat benim tenimde genel olarak parfümler çok kalıcı olmadığından kalıcılık konusundaki yorumlarım çok doğru olmayabilir.


Serinin yan ürünlerine geçecek olursak;

Tendre Jasmin Deodorant - 100 ml : Serinin deodorantı parfüm ile birebir kokuda, ve deodorantın bile kalıcılığı oldukça yüksek. Parfümü kullanmıyorsanız dahi tek başına deodorantı parfüm niyetine kullanabilir, çantanızda taşıyabilirsiniz. Ben yan ürünler içinde en gerekli ürün olarak deodorantı görüyorum.

Tendre Jasmin Duş Jeli - 200 ml : Duş Jeli de parfümle birebir kokuda ve oldukça yumuşak yapılı. Güzel köpürüyor ve güzel temizliyor. Kokusu kalıcı değil, çok gerekli bir yan ürün de değil ama biraz lüks hissetmek isterseniz doğru tercih.

Tendre Jasmin Vücut Losyonu - 200 ml : Serinin vücut losyonunu sevemedim. Yapısı oldukça güzel, kolay emiliyor, güzel nemlendiriyor, yapış yapış his bırakmıyor. Fakat kokusu parfümün ve diğer yan ürünlerinin kokusuna benzemiyor ve açıkcası pek de hoş kokmuyor, bozulmuş mu acaba dedim ama, son kullanma tarihi 2015 ve ürünü daha yeni açtım ( 6 aylık kullanım ömrü de dolmadı ) . Sanırım kokuyu tutturamamışlar.


Kısacası kendinize bir jest yapmak istiyorsanız, ya da sevdiğiniz birine güzel bir set almak istiyorsanız Yves Rocher Parfüm serilerinden birinin setini almanızı  tavsiye ederim.

EDP Parfüm: 99 TL ( Şu an indirimde bütün bayan parfümleri ve 75 TL )
Deodorant: 35 TL
Duş Jeli: 35 TL
Vücut Losyonu: 35 TL

(Bu arada Picasa Web Albümündeki fotoğrafları sildiğim için bazı postlarımdaki fotoğraflar görünmüyor, yavaş yavaş yüklüyorum , yakın zamanda sorun kalmayacak)


Sevgiler...

9 yorum:

  1. Kesinlikle cok guzel bir parfum bence. Ben de cok sevmistim

    YanıtlaSil
  2. Ben de mağazasında koklamıştım güzel bir parfüm iyigünlerde kullan..
    http://berrinnsbeautybag.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bende anneler günü icin bu parfümü aldim ve yaninda bir kac sey daha, annem kahve ve leylak kokusunu sevdigi icin onlarinda dusjel´kremleri vs vardi, Yves Rocher bu konuda cok basarili gercekten : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Yves Rocher koku olayını güzel tutturuyor:)

      Sil
  4. ben de yasemin kokusunu çok severim deodarantını deneyebilirim parfüm bitirmesi zor sıkabilir mi acaba..

    http://yeldaninevi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında parfüm 50 ml , bence sıkılmadan bitirebilirsin. Ben hiç sıkılcak gibi değilim:)

      Sil
  5. kesinlikle sıkıcı bir koku değil ben de çok severek almıştım ve ben de kalıcılığının iyi olmadığını düşünüyorum.cilt bakımı.makyaj ve parfümlerim üzerine açtığım bloguma beklerim:)
    http://kozmetikmasalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...