1 Mayıs 2012 Salı

Luxy Box Mayıs

Bu aylık kutuları en çok açmayı seviyorum sanırım:) Bu ayın kutusu da Cumartesi gün elime geçti , içerik henüz bloglara da düşmemişti , haliyle ben daha bir heyecanla açtım paketi:)

  Anneler günü atlanmamış, ama benim annem böyle hediyelerle pek ilgilenmez açıkcası:) Bu daha bana uygun bir hediye...



 İçerik listesi...





Bu ayın kutusunun temelleri oldukça lüks bir marka olan Lanvin üzerine atılmış:)

1)Lanvin Duş Jeli ( 40 ml )
2)Lanvin Vücut Losyonu ( 40 ml )
3)Lanvin Saç Kremi ( 40 ml )
4)Lanvin Sabun

Geçen ayın kutusundan da Lanvin şampuan çıkmıştı , takım tamamlanmış oldu:) Bu ürünleri set halinde deneyeceğim, belki bir seyahatimde denerim. Sanırım Lanvin saç ve vücut ürünlerini henüz satışa sunmadığından ürünlerin tam boy fiyatları belirtilmemiş.

5)Down Under Naturals Alkolsüz Jöle: Çok uzun zamandır jöle kullanmıyorum, fakat bunları merak ettim. Bir seyahatimde yanımda götürüp deneyeceğim. Kutudan çıkan 2 adet 10'ar mllik ürün denemek için yeterli.

175 ml ürün 18.25 TL

6)Bezen Törpü: Tek kullanımlık törpü, çantama attım:)

7)Essie Oje - It's a cinch : Essie oje tam boy ve kutunun kurtarıcısı bence. Essie ojeleri denemek istiyordum, kendim alsaydım da ya bu rengi ya da bu renge çok yakın bir rengi seçerdim , yani rengi çok beğendim. Hemen kullanmaya başlayacağım.

15 ml ürün 28 TL


Bu ayın kutusunu normalde deneyemeyeceğim bir markanın ( Lanvin ) ürünlerini içerdiğinden ve Essie ojeden dolayı sevdim.

LuxyBox'a üye olmak için TIK TIK!

Sevgiler....

1 yorum:

  1. lanvin serisi bence bu ayki kutunun en güzeli..essie oje de yıldızlı ürün diyebilirim.luxy box bence aylık üyelik bedelini biraz daha arttırıp ürün çeşidini arttırmalı diye düşünüyorum.vanilya club ve lila kutu kadar tatmin edici gelmiyor bana.ama yine de kutu açmak kadar zevklisi yok.sence?? :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...