24 Mayıs 2012 Perşembe

Yves Rocher Felt Tip Eyeliner / Keçe Uçlu Eyeliner

Eyeliner kullanmaya yeni başladım , biliyorsunuz ilk deneyimim E.l.f Cream Eyelinerla olmuştu , sizlere ŞURADA anlatmıştım, o mu ortalamanın çok altındaydı bilmiyorum ama Elf'in eyelinerından sonra Yves Rocher keçe uçlu eyeliner bana mükemmel geldi:)






Bu eyelinerın incecik ve oldukça esnek bir ucu var ve isterseniz incecik , isterseniz daha kalın çizgileri rahatlıkla çizebilirsiniz. Ben eyeliner kullanmaya yeni başlamış biri olarak istediğim şekil ve kalınlıkta çizgileri rahatlıkla, taşırmadan çekebiliyorum.

Ürün tek renkte , 01 Noir isimli siyah renk, kömür karası olarak nitelendirilebilecek bir siyah değil belki ama bence yeterince koyu ve canlı bir renk . Tek kat sürmek benim için yeterli fakat tercihe göre üzerinden geçilebilir, sürümü rahat olduğundan üzerinden geçmek de zor olmayacaktır.

Eyelinerın üzerinde 12 saat dayanıklı olduğu yazıyor, gözümde 12 saat tutmadım ama bence kalıcılığı iyi. Benim gözkapağım orta derecede yağlıdır , gözümü falan ovalamadığım müddetçe 6-7 saat rahatlıkla kalıyor bu eyeliner gözümde. Gözkapağınız yağlı değilse zaten kalıcılık açısından hiç problem yaşamazsınız, yağlıysa da baz kullanarak dayanıklılığını artırabilirsiniz.

Ürün yatıştırıcı etkili papatya suyu içeriyormuş, benim gözlerim hassastır, herhangi bir hassasiyete ya da irritasyona sebep olmadığı gibi gözümde makyaj olduğunu unutturacak kadar hafif yapılı bir ürün.

Kısacası ben bu ürünü çok sevdim, umarım bitmez ama bitince tekrar alacağım bir ürün oldu.

Ürün 1.2 gr ve 34.90 TL (Sık sık indirime giriyor )

Sevgiler...




2 yorum:

  1. GErçekten çok kullanışlı ve pratik görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş , inceliğine bayıldım , en kısa zamanda edinebilirim :)

    Banada beklerim;
    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...