15 Mayıs 2012 Salı

Gratis Anneler Günü İndiriminden Aldıklarım

İndirimden aldıklarım bugün elime ulaştı, hikayesi uzun, aslında tam olarak bunları aldığımdan benim bile haberim yoktu:) Neyse ki hepsi denemek istediğim ve ten rengime uyan ürünler oldu. Alışverişim genel olarak The Balm ürünlerinden oluşuyor tabi ki:)


İlk fotoğraftakiler tamamen The Balm:)

Balm Shelter ( Light to Medium ) : 20 TL
Mary-Lou Manizer : 20 TL
Sexy Mama : 16.5 TL
Bahama Mama : 16.5 TL
Time Balm Concealer ( Light ) : 15 TL
Stiniac ( Beauty Queen ) : 14 TL




Maybelline Define a Lash Maskara : 11 TL
Vaseline Body Butter : 5 TL



Aldığım bütün ürünler %50 indirimdeydi, fiyat olarak da %50 indirimli hallerini yazacağım, normal fiyatları 2 katı olarak düşünün.

Ürünleri denedikçe yorumlayacağım...

Sevgiler...

8 yorum:

  1. Güle güle kullaan ;) Yalnız Maybelline define-a-lash i de %50 indirimden aldıysan ,onun orjinal fiyatının 22 tl.olmasına imkan yok :D Benim sürekli kullandığım rimelimdir o ve 17-18 tl.den daha yüksek bir fiyatı yoktur . Yükseltip de indirim yapmışlar herhalde ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet indirimden aldım, Maybelline'de fiyatlar biraz fark edebiliyor doğru söylüyorsun:)

      Sil
  2. Balmlar süper ben yetişemedim indirime anneler günü gittim o gün de indirim kalkmış hepsi çok güzel iyi günler de kullan cnm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler berrin. Umarım bundan sonrakileri kaçırmazsın ben haberini aldıklarımı mutlaka blogumda paylaşıyorum.

      Sil
  3. Ahh bir ben alamadım şu the balm'lardan,izmire sık gidiyorum ama bir türlü indirime denk gelemiyorum :( allıkların hepsinde gözüm var,indirimli fiyatları çok komik,ah bir denk getirsem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence indirimin olacağını düşündüğün bir tarihe denk getirebilirsin izöir seyahatini:) The balmlar bağımlılık yapıyor:)

      Sil
  4. POff ben yine kacırdım yahu indirimi, The balm %30 dayken almıstım en son, balm shelter cok guzel bir urun ayrıca...

    siyahbaykus.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Bir dahaki sefere yakalrsn umarım. Balm Shelter cidden 10 numara. Hemen bloguna ışınlanıyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...