15 Mayıs 2012 Salı

Yves Rocher Beaute des Pieds Ayak Bakım Ürünleri

Yves Rocher Beaute des Pieds serisi ayak peelingi, onarıcı ayak balsamı , yorgunluğa karşı jel , besleyici ayak kremi ve ayak deodorantı olmak üzere beş üründen oluşuyor. Ayaklar genelde vücut bakımının en ihmal edilenleri oluyorlar, ayak bakımı için beş tane ürün abartı değil mi diyebilirsiniz ama ben bendeki iki ürünü denedikten sonra diğerlerini de mutlaka edinmeliyim dedim:)


Ben ayaklarımın çok yoğun bakıma ve onarıma ihtiyaçları olduğunu düşünmediğimden besleyici ayak kremini ve ayak peelingini tercih ettim.


Beaute des Pieds Ayak Peelingi: Organik lavanta özleri ve kayısı çekirdeği tozu  içeren peeling , gerçekten lavanta gibi kokuyor. Ürünü birkaç kez kullandım ve gerçekten çok memnun kaldım, ayağı yumuşacık yapıyor, sertleşen/nasırlaşan kısımları dahi büyük ölçüde yumuşatıyor. Ben duşun başında  uyguluyorum özellikle durulamıyorum ki mümkün olduğunca dursun ayaklarımda, çıkmadan önce kalanları duruluyorum. Ayak peelingi olmasına rağmen çok büyük ve sert partiküller içermiyor hem nazik bir ürün hem de işlevini yerine getiriyor. Tavsiye ederim.

Sitesinde ayak deriniz çok sertleşmişse kuru cilde , eğer böyle bir durum söz konusu değilse nemli cilde uygulayın şeklinde bir tavsiye var, ben hep nemli cilde uyguluyorum ama aklımızda bulunsun:)

Ürün 50 ml , Fiyatı: 17.90 TL


Beaute des Pieds Besleyici Ayak Kremi: Bu krem organik Lavanta Yağı ve Havai Cevizi Yağı içeriyor. Bu da buram buram lavanta kokuyor.  Çok ağır olmayan, ayak tarafından rahatça emilen, orta derecede nemlendiren, günlük olarak kullanılabilecek hoş bir krem. Ayaklarınız çok kuru ve problemliyse onarıcı ayak balsamını tercih etmenizi öneririm . 

Ürün 50 ml , Fiyatı: 16.90 TL


Her iki ürünün de açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmesi gerekiyor, Yves Rocher raf ömrünü uzatan Paraben gibi kimyasalları minimum oranda kullandığı için bu süre biraz kısa fakat 50 ml'lik ürünleri 6 ay içinde tüketmekte çok sıkıntı çekileceğini sanmıyorum. Açıldıktan sonraki kullanım ömrü Yves Rocher ürünlerinde genellikle 6 ay ya da 12 ay, yorumladığım bütün ürünlerde bu ayrıntıya değinmeye çalışacağım.

Ben bu ürünleri bitirdikten sonra ayak peelingini tekrar edineceğim, besleyici ayak kremi yerineyse yorgunluğa karşı jeli tercih edebilirim.

Sevgiler...



4 yorum:

  1. Beatue des pieds besleyici ayak kreminin gerçekten sana yararı oldu mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle açıklayayım ayaktaki nasırları yumuşatan, yaraları hafifleten bir ürün değil kesinlikle, sadece ayağı hafif bir şekilde nemlendiriyor ve rahatlatıyor, günlük olarak kullanılabilecek bir krem, daha yoğun bir bakıma ihtiyacın varsa yine Beaute des Pieds onarıcı ayak balsamını ya da Lapitak ayak kremini tavsiye ederim, ama bu ürünler zor emilen yağlı ürünler ve sürdükten sonra çorap giyinip emilmesini beklemek gerekiyor, yani daha çok banyo sonrası haftada 1-2 kez kullanıma uygun, bu kremi ise her gün kullanabilirsin, rahatlıkla emiliyor.

      Sil
    2. emilimi kolaysa gerçektende işe yaradığına göre alabilirim demektir :)

      Sil
  2. Yazinin bana cok faydasi oldu tesekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...