11 Kasım 2010 Perşembe

Strawberry'de Yılbaşı İndirimi ve Payıma Düşenler

Öncelikle Türkiye'deki kozmetik mağazalarının strawberry'e savaş açtıklarını ben de duydum ve çok sinirlendim. Resmen "daha ucuz satıyorlar rekabet oluyor biz eskiden gül gibi geçinip gidiyorduk(Tekin Acar,Derinmor ,Sevil fln), pahalı hep daha pahalı felsefesiyle, millet de almak zorunda kalıyordu, missti mis " diyorlar yani. Çilekime laf yok siz de o fiyata satın ,tamam o fiyata değil de 5 10 fazlasına satın yine gelip sizden alalım da 3 katına da satmayın kardeşim.
Neyse konuya dönelim çilekte noel hediyesi olarak bir satış açmışlar. Benim alınabilir bulduklarım clinique ve estee lauder'in travel setleri, ve bourjois ürünleri.Benim bir Bourjois ( Burjuva olarak okunuyor) hastası olduğumu biliyorsunuz artık. Bourjois setler gerçekten çok ucuzlamış. Ben de bu tatlı seti aldım:
 Bu Setin Fiyatı 23 TL benim bağlılık indirimimle 21 TLye geldi. İçindekiler:
 Make Her Blush with Delight Set: Blush ( #34 Rose D'Or ) + Lovely Rouge ( #01 Rose Bonheur )
 Bourjois allıkları çok merak ediyordum,deneyeceğim için mutluyum rengi güzel görünüyor, benim için allığın içinde aplikatörünün olması bir artı. Ruj da çok tatlı bir pembe gibi görünüyor umarım öyledir.Bourjois rujları BURADA anlatmıştım,kendilerinden gayet memnunum.( Şunu da söyleyeyim Bourjois allıklar Türkiye'de 35 TL civarı, rujlar da 28-30 TL)
Ben aslında başta aşağıdaki seti alacaktım. Bakar mısınız bu kadar ürün 20 TL. Gerçekten alınmaya değer bir set, ama şu an mascara en son ihtiyacım olan şey, rujları da her zaman glosslara tercih ederim. Bu yüzden diğer seti aldım. Ama hangisini alayım diyorsanız ben aşağıdakini tavsiye ederim. Maskara hakkında bilgim yok ama Bourjois 3D lipglosslar çok beğeniliyor.

3 yorum:

  1. Bende baktım bi çok şey beğendim ahh ahh paypalım, kredi kartım olsaydı limiti zorlardım vallahi:(:( Güle güle kullan canım güzel seçimler:)))

    YanıtlaSil
  2. bayıldım! güle güle kullan canım :) hatta ben de bakıyım 2sinden birini ben de güle güle kullanıyım !:)

    YanıtlaSil
  3. NahaPerfectDay: Teşekkürler canım. Boşver limitleri zorlama , her zaman bir bahaneyle indirim oluyor zaten.
    Your style is your signature:Bak cnm fiyatları baya uygun gerçekten. Güle güle kullan şimdiden..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...