14 Kasım 2010 Pazar

Makyaj Çantamın İçindekiler!

Evet yeni makyaj çantasına geçmemle birlikte, yanımda taşıdığım makyaj malzemelerinin sayısını azalttım, iyi oldu.Hemen fotoğrafa geçelim:
1) Ecotools makyaj çantası: Büyüklüğü ideal, bütün çantalarıma sığıyor. Bir de kelebek kondurdum:)
2) Ecotools kabuki fırça: Biraz fazla yumuşak geldi bana, ama kaliteli. Boyutları süper.
3) Body Shop ruj: 56 numara. Süper ötesi bir rengi var , bayılıyorum kendisine. Bir post da onun için hazırlayacağım.Çok kremsi bir yapısı yok, ama çok sert de değil. Zaten ben dokundurduğunuz anda cart renk veren rujları sevmiyorum
4) Bourjois Kohl&Contour Siyah Göz Kalemi: Gördüğünüz gibi oldukça kısaldı:) Seviyrum bu kalemi , çok güzel renk veriyor, yumuşacık. Akma yapıyor mu derseniz , yapıyor..
5) Body Shop Allık: 02 numara: Çok pigmentli bir yapısı yok, fırçayı biraz bastırmak gerekiyor rengin gelmesi için. 02 numara aslında çok açık bir pembe, bir koyusunu alabilirmişim ama bu da çok doğal duruyor, günlük makyajımda kullanıyorum.
6)ELF Studio Eye Brow Kit: Dark renk: Bunun için de bir post hazırlayacağım. Gerçekten süper bir şey. İstediği kadar sık ve şekilli kaşları olmayan herkese bir tane edinmesini tavsiye ediyorum. Ben bu ürünü başka renk kalmadığından almıştım, geçen siparişimde mediumunu aldım, gelince ikisini birden swatchlarım. Bence dark Türkan Şoray kaşlılar için, ama öyle kaşlılar bu kite ihtiyaç duyar mı bilemem:)
Numarası unutulmuş olan) Clinique High Definition maskara: Bu maskarayı clinique'in maskara değişim kampanyasıyla almıştım. Ufacık olduğundan yanımda hep bunu taşıyorum:) Güzel de bir maskara ama bence bu maskara ne hacim veren ne de uzatan olarak tanımlanabilir, ikisinden de biraz biraz yapıyor. Çok iddialı kirpikler istiyorsanız size yaramaz.. Topaklanma konusunda çok çok başarılı değil ama idare eder.

İşte böyle ladiess..

2 yorum:

  1. tatlım, allık fırçanı kılıfsız-kutusuz-kapaksız kullanmasan daha iyi değil mi?

    YanıtlaSil
  2. seda: Haklısım cnm ama kapaklı , çevirmeli fırçalar çok kalitesiz.Daily brush cleaner aldım elften her gün buna fısfıs yaparım diye düşündüm..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...