27 Kasım 2010 Cumartesi

Noviderm Totephan Tırnak Sertleştici

Benim tırnaklarım daha doğrusu tam olarak orta parmaklarım(diğerlerinde hiçbir sorun yok gerçekten) biraz uzayınca yamulmaya başlıyor, tabi bir süre sonra da ya soyuluyor ya da direk kırılıyor. İnternette baya araştırma yaptıktan sonra Mavala markasının tırnak sertleştiricisinden alma kararı alıp ,eczanenin yolunu tuttum. Tam mavalayı elıp kasanın yolunu tutmuştum ki görevli bayan, tırnaklarınızı inceleyebilir miyim dedi ve uzuun uzzun yokladı:) Sonra bunun nedenlerinden biri de üre eksikliği sizin içinde üre olan bir sertleştirici kullanmanız lazım dedi. Noviderm markasının tırnak sertleştiricisini önerdi, doktorların da önerdiği bir ürün olduğunu söyledi falan (as usual) ben de tamam bu olsun dedim darlanıp:) Ürünün fiyatı 32 TL, mavala ise 37 TL aklınızda bulunsun.
Ürün direk tırnağa base olarak da oje üstüne top coat olarak da uygulanabiliyor. Ben ilk denememde direk tırnağıma uyguladım, fakat üzerine oje sürmek işkence oldu ben de hepsini silip attım. Daha sonra ilk önce oje sürüp, ardından totephan sürmeyi denedim ve bu sefer oldu:) Hem de ojenin çok daha çabuk kurumasını sağladı, soyulmasını da geciktirdi diyebilirim. Ben oje üstüne sürdüğüm için tırnağın yapısını değiştireceğini sanmıyorum ama tırnakta durduğu müddetçe tırnakları kazık gibi yapıyor diyebilirim:) gerçekten mükemmel sertleştiriyor. Benim tavsiyem bunu direk tırnağınıza uygulayın ama üstüne oje uygulamayın tabi eğer tırnakların gerçekten çok zayıfsa.Benim aklım Mavalada kalmadı desem yalan olur. Ama bu ürün de işlevsel, hem de uzun zaman gider gibi görünüyor.
Sevgiler Ladies..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...