22 Kasım 2010 Pazartesi

NARS Allıklar Cosme-de Sitesinde!

Ben uzuuuun zamandır bir nars allığım olsun istiyordum, bloglardan swatchlarına bakıp duruyordum:) Sonunda en sevilenden başlama kararı aldım ve orgasm rengini seçtim. Ama aklımda olan diğer renkler deep throat, dolce vita ve torrid idi. Neyse başladım Orgasm allığın cosme-de sitesinde stoğa girmesine. Restock olduğunda mail atılmasını da istedim:) Bugün mail gelmiş ki evlere şenlik:) Her renk NARS allık stoğa girmiş. Ben kendime hakim olarak sadece Orgasm rengini aldım, diğerlerinde aklım kaldı mı? Hem de nasıl:)
Cosme-de sitesinde kargo bedava. Hemi de takipli kargo:) Allıklar 31 $ ama ben cosme-de nin yeni müşterilere yaptığı bir güzellik olan 5 $ indirim olayından faydalandım. Yaklaşık 4. keredir yeni müşteri olarak alışveriş yapıyorum , çok fenayım:) Yani ürün totalde 26 $ an itibariyle de 38.4 TL ye geliyor. Allıkların Sephora'da 65 TL olduğunu ve cosme-de de NARS stoklarının çabuk bittiğini hatırlatarak yazımı noktalıyorum.
Swatchlar ve ürün yorumları çok yakında:))

10 yorum:

  1. Güle güle kullan..bana da restock maili geldi bugün..ama k.kartımı iptal ettirdiğimden şimdilik beklemedeyim..

    YanıtlaSil
  2. baktım da dolce vita ve deep throat göz kırptı bana,hadi len diyip yoluma devam ediyorum :)
    kartın limitine dayanmanın alemi yok bu ay :)
    kalırsa söz verdim kendime alıcimm
    düm kararı evrene bıraktım :P

    sen güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. TatLıGacı: Arada bir stoğa giriyor zaten bir dahakine alırsın:)
    ElanorTiweleciğim takdir ediyorum seni şu an:) Ben hiç hadi leyn diyemiyorum ya:(ve her ay kartın limitine dayanıyorum:) amaan olsun napıyım diyorum ben de:) Teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  4. yaa bende is-ti-yo-rum:) bu paypal nasıl oluyor bilgin varmı canım?

    YanıtlaSil
  5. bende bir ay önce orgasm aldım cnm cosme-de den darısı başına inş biran önce kavuşursun allığına:)

    YanıtlaSil
  6. çiğdem: paypal artık türkçe de hizmet veren sanal alışverişlerde kullanılan güvenli bir ödeme sistemi. Paypalın sitesine girip kendine bir hesap oluşturuyorsun,kredi kartını sisteme tanıtıyorsun . Daha sonra her aışverişinde (çoğu sitede paypal ile ödemee var) paypala aktarılarak ödemeni direk alışveriş yaptığın siteye değil paypala yapıyorsun.
    Dawn: Sen de güle güle kullan memnun musun allıktan? çok merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  7. benim cildim karma ve 30 yaşına yaklaşıyorum.bana tavsiye edebileceğin bir nemlendirici varmı

    YanıtlaSil
  8. SerpiL: Öncelikle cildinde sivilce sorunu var mı bunu sorayım?
    La Roche Posay markasını şiddetle tavsiye ediyorum. Kırışıklık etkisi olan bir krem kullanmana gerek yok bence henüz, çok güçlü nemlendiriciliği olan bir krem yeterli olur.Sivilce sorunun yoksa La Roche Posay Hydraphase Legere yi mutlaka denemelisin, çok memnun kalacağına eminim.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba. Ben de blogunuzdaki postu görünce hemen sipariş verdim. Torrid istedim bakalım bekliyorum heyecanla:)
    Bu arada benim yeni blogumu takip ederseniz çok sevinirim
    http://elizabennet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Yeni blogunu izlemeye aldım bileee:) Benim de torrid de aklım kalmıştı gelince swatchla da merakımı gidereyim bari:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...