27 Kasım 2010 Cumartesi

ELF Siparişim Karşınızda!

Eveeet BURADA anlattığım elf siparişim, inanılmaz kısa sürede geldi ,anca yazmaya fırsat bulabildim. Aldığım her şeyi iyi ki de almışım,çok memnun kaldım bütün ürünlerden,hatta bildiğiniz gibi yeni siparişimi bile verdim:) Hemen fotoğraflara ve yorumlara geçiyoruuuum:)



E.L.F Studio Complexion Brush: Bu fırça mükemmel bir fırça.. Yumuşacık,kıl dökmüyor,ele çok güzel oturuyor. Veeee 3.5 GBP şaka gibi... Ben bu fırçayı allık sürerken kullanıyorum ve allık konusunda çok başarılı gerçekten.
E.L.F Studio Eye Brow Kit: Bu kaş kitinin bende dark rengi mevcuttu, dark kardeşe gitti ben kendime daha uygun bir renk olan medium aldım. Üründen zaten çok memnundum, dark ve medium renklerinin karşılaştırmasını içeren bir post yayınlayacağım çok yakında.
E.L.F Studio Daily Brush Cleaner: Bu günlük fırça temizleyicisini de çok beğendim. Birkaç fıs sıkıyorsunuz fırçanıza daha sonra temiz bir kumaşın üstüne bırakıyorsunuz fırçayı, 1 saat içinde falan hem fırça kuruyor, hem de boyasını kumaşa akıtıyor. Bir fırçamı bu ürünle temzileme şeklimi yayınlayacağım .

Var mı ben de E.L.F ten şunu almıştım, çok beğendim dedikleriniz:)

1 yorum:

  1. ben Healthy Glow Bronzing Powder'ı seviyorum oldukça hafif ve doğal bir parıltı ve bronzluk verıyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...