16 Kasım 2010 Salı

Ürün Yorumu #1- Stila Tinted Moisturizer

Ürün Yorumu başlıklı bir seri başlattım gitti:) Bu seride ürünleri swatchları ve nacizhane yorumlarım olacak,umarım seversiniz.
Satın alma hikayemi BURADA ve BURADA anlatmıştım.
Ürünümüz Stila, Sheer Tinted Moisturiser Oil Free SPF30  :Light/Light 03  rengi,bu renk bana tam uydu, deneyip alsam bu kadar olur,ben oldukça açık buğday tenliyim.Swatclarda elime siyah göz kalemiyle ufacık bir çizik attım ki , kapatıcılığı hakkında fikir edinin. Gelelim ürün resmine ve swatchlara:




Ürün Yorumu:
Ürünün kapatıcılığı fotoğraflardan da anlaşıldığı üzere çok iyi değil.Ama güzel bir parlaklık veriyor, güzel nemlendiriyor. Ben karma ciltli olduğumdan oil free tercih ettim, ve yağlandırma gibi bir problem yaşamadım.Bence alınabilitesi yüksek bir ürün, fiyatıyla mukayese edildiğinde özellikle.

Sizne düşünüyorsunuz renkli nemlendiriciler hakkında?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...