14 Kasım 2010 Pazar

Lovelyshoes Siparişim

Daha önce de bu siteden bir çizme almıştım BURADA ve BURADA anlatmıştım,tıklayıp bakabilirsiniz.
Hatırlarsınız belki, sizden çizme seçimi konusunda yardım istemiştim, sizin de fikirleriniz sayesinde iki tanesini alma kararı almıştım ama daha sonra çok kalitesiz çıkarlarsa kötü olur diye düşünüp, tek çizme aldım.O da aşağıdaki:


Yine 1 numara büyük aldım.(37 giyiyorum 38 aldım). Numarada sorun çıkacağını sanmam. Cicilerim kargolanmış dün, bayramdan sonra gelir büyük ihtimalle. Ben de sizlerle paylaşırım.Kargo dahil 39-40 TL gibi bir şey tuttu. Nasıl beğendiniz mii?:)

7 yorum:

  1. ayakta duruşu harika cnm kazasız belasız gelir güle güle kullanırsın umarım:)

    YanıtlaSil
  2. son tercihin bu mu oldu canım=) bende çok beğenmiştim bunu güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  3. güle güle giy canım...ben de sitesine girip girip vazgeçiyorum almaktan:) bi cesaret edebilsem:)

    YanıtlaSil
  4. Benden Bişeyler: Teşekkürler cnmm..
    Güneş:Evet cnm en son bunu aldım ama baya düşündüm. Sizler de çok yardımcı oldunuz tabi:)Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. hayat güzel: Teşekkürler cnım.. Eğer endişelerin numara konusunda falansa o kolay, ama çok kaliteli değiller tabi ki. Şöyle de bir şey var ki çoğumuz ayakkabı alırken öyle bir şey alayım ki yıllar boyu giyeyim diye değil de, çeşit olsun diye alıyoruz. O yüzden ben çok önemsemedim kalite konusunu.

    YanıtlaSil
  6. iyi günlerde kullan cnm harika çizmeler :))

    YanıtlaSil
  7. Çılgın Eltiler: Teşekkürler şekerler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...