21 Kasım 2010 Pazar

Bir Watsons Alışverişi

Geçen günlerde watsons'a uğrayıvermiştim:)  Aklımda hiçbir şey almak yoktu ama sanırım bu imkansız bir şey benim için, ben bunu kesin olarak anladım:) İşte Aldıklarım:
Watsons fruity body scrub (Blueberry): İlk defa scrub kullanacağım. Bunla başlayayım dedim:) Fiyat:5.90TL
Watsons disk pamuk: Ben disk pamuk olarak hep bunu kullanıyoum,diğer disk pamukların aksine katman katman yumuşacık kendisi:) Fiyatı:1.90TL
Flormar oje(No:399): Bu oje siyah içinde bıdırcık bıdırcık simleri var gibi görünüyor, ama sürünce simleri belli olmuyor.Rengine bayıldım cidden , tavsiyemdir:)Fiyat:1.5TL
Prizma şeklinde törpü: Bunu da bloglarda görüp merak ediyordum. Aldım gitti. Fiyat:3.25TL

İşte böyle ladies:)

5 yorum:

  1. bugün ben de watsons çılgınlığı yaşadım,pişman mıyım? asla!:)
    rosmann & watsons ' ı seviyorum <3

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan hepsini de ben de pamuğunu almıştım güzel ürün.

    YanıtlaSil
  3. your style is your signature: okudum yazını kapmışsın lipbalmları:) ben de bu marka çok tanıdık geliyor diyorum, meğer watsonstanmış:)Güle güle kullan
    dünyada bir balık: evet pamuktan 5. paketi falan kullanıyorum:) teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  4. cok guzel secim yapmissiniz watsons alisverisinden memnun kalmayan duymadim aldiginiz urunleri guzel gunlerde gule gule kullanin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...