7 Mayıs 2013 Salı

Yves Rocher Active Sensitive Göz Kremi!

Henüz yirmili yaşlarda olduğumdan sadece nem verme özelliği olan hafif göz kremleri kullanmaya çalışıyorum. Bu kullandığım ikinci göz kremim, ilki Bioderma Sensibio Eye Contour Gel'di yazısı için TIK TIK! 






  • Krem jel yapıda , kesinlikle ağır yapılı bir ürün değil. Çok kuru göz altlarınız varsa yeterli gelmeyebilir ama gözaltlarınız normalse yeterli olacaktır. Yapış yapış yapmadan çok güzel nemlendiriyor bence.
  • Kremin anti-aging özelliği yok, 30 yaşın altındaysanız bu özellikteki ürünleri kullanmak için erken olduğunu düşünüyorum ben.
  • Ürünün vaadi göz altı torbalarını gidermek ve nem vermek. Göz altı torbalarından müzdarip bir insan olmadığımdan bu konuda sağlıklı bir yorum yapamayacağım ama daha önce de söylediğim gibi yapısını ve nemlendirmesini çok sevdim .
  • Ayrıca bu seri hassas ciltler için ve özel alerji testlerinden geçirilerek üretilmiş. Bende de herhangi bir alerjiye ya da yağ bezesine neden olmadı. 
  • Ürünün açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmesi gerekiyor, ben sadece akşamları kullandığımdan 15 ml'lik tüpler bana hemen hemen 6 ay gidiyor zaten.
  • Ürün 15 ml ve normal satış fiyatı 36.90 TL , özellikle takip ediyorum kelebek günü indirimlerinde sıklıkla %40 indirime giriyor.

Ürünü BURADAN inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.

Özetle 20-30 yaş aralığındakilere ama özellikle 20-25 yaş aralığına gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim, göz kremine göre uygun fiyatlı bir ürün. Elimde iki adet farklı markalardan göz kremi var onları kullandıktan sonra tekrar yorumlayacağım fakat şu an göz kremi alacak olsam Bioderma'yı değil Yves Rocher'yi tercih ederim, her ikisinden de hemen hemen aynı performansı aldım aslında ama bu kremin fiyatı diğerinin yarısı!

Skin Blossom Ürünleri Çekilişi'ne katılmadıysanız, son iki gününüz:) Çekilişe katılmak için TIK TIK!

Sevgiler...




3 yorum:

  1. Maşallah paraben bombardımanı:) Şaka bir yana parabensiz ürünleri tercih etmeye çalışsam da aman aman kaçmıyorum parabenden.Onunla korumasalar başka bir koruyucu koyuyorlar içine nasılsa,dolayısıyla koruyucu kimyasallardan neredeyse kaçış yok.Yağ bezesi yapmaması güzel,benim de göz kremlerinden olmazsa olmaz beklentimdir yağ bezesi yapmaması.Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Sen söyleyene kadar fark etmemiştim gerçekten çeşit çeşit paraben varmış:) Açıkcası ben hiç takılmıyorum paraben olayına umarım çok yanlış yapmıyorumdur:)

      Sil
    2. Zararlı kimyasallara ve kanserojenlere karşı aşırı seçici davranmaya kalkarsak piyasada neredeyse kullanacak kozmetik ürün kalmıyor,öyle ya da böyle kullanmak zorundayız,olay sadece paraben de değil,parabensiz denen ürünlerin içinde de çokça koruyucu kimyasallar kullanılıyor,ama yine de elinden geldiğince dikkat etmeye çalışmak,aynı performansı sunan parabensiz ya da daha az kimyasallı alternatif ürünleri tercih etmeye çalışmak faydalı olacaktır..Yoksa gün içinde gerek gıdalardan,gerek teknolojik cihazlardan,gerek havadan o kadar çok kanserojen,kimyasal ve radyoaktif zarar görüyoruz ki,bir damlacık sürülen göz kreminin içindeki paraben masum kalıyor:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...