27 Haziran 2012 Çarşamba

The Balm BalmShelter Renkli Nemlendirici Light / Medium

The Balm markasını çok sevdiğimi biliyorsunuz , oldukça kaliteli ve indirime denk gelirseniz oldukça uygun fiyatlı ürünleri var. Bu renkli nemlendiriciyi ŞURADAKİ alışverişimde almıştım. Yaz ayları için tercih ettiğim renk Light/Medium , bu ürünün bir de Light rengi var bende fakat renginin açık kalacağını düşündüğümden dolayı açmadım, büyük ihtimalle kışın da onun yazısını yayınlarım.

Bol fotoğraflı bir post sizleri bekliyor hazır olun:)






Açıldıktan sonra 2 yıl içinde tüketilmesi gerekiyor ki 2 yıl da oldukça uzun ve bu ürünü bitirmek için yeterli bir süre.

The Balm'ın bütün ürünleri gibi bu ürün de paraben ve türevlerini içermiyor.


Ürünün ağızındaki jelatin ürünü ilk sizin açtığınızın kanıtı ve bence bütün markalarda adet haline gelmeli kapak jelatini.




Light/Medium rengi bronzlaştıktan sonra NW35 olan cildime tam uyuyor. Ürünün 3 renk seçeneği var light , light/medium , medium. Light beyaz tenlilere ve açık buğday tenlilere, Light/Medium buğday tenlilere, Medium ise esmerlere rahatlıkla uyacaktır. Beyaz tenli değilseniz ve renk konusunda kararsız kalıyorsanız Light/ Medium almanızı öneririm zira geniş bir skalaya hitap edebilecek, orta ton bir renk.  Zaten sürüldüğünde renk cilt tonunuzla bütünleşiyor.






Ben bu  renkli nemlendiriciyi çok severek kullanıyorum. Öncelikle her cilt tipi için uygun bir nemlendirici. Kuru ve normal ciltler zaten ayıla bayıla ve hiçbir takviyeye ihtiyaç duymadan kullanacaktır. Karma ve yağlı ciltler ise üzerine transparan bir pudra geçerek rahatlıkla kullanabilirler. Ben karma cilt tipine sahibim ki havaların ısınmasıyla yağlı cilde yakınsamaktayım, bu ürünün üzerine ŞURADA bahsettiğim transparan pudrayı geçiyorum ve 7-8 saat sorunsuz idare ediyorum, 7-8 saatten sonra hafif parlama yapıyor ama onu da DenizKızıShrine'nin de  ŞURADA anlattığı yağ emici mendillerle bertaraf ediveriyorum.

Aşağıdaki fotoğrafta üzerine Yves Rocher Luminelle Transparan Pudra geçilmiş hali var, gördüğünüz gibi mat bir görünüm elde ediliyor.


Ürünün yapısına gelince gerçekten çok başarılı, ne çok katı ne çok sıvı, kolaylıkla dağıtılabiliyor. Sürüldüğünde bıraktığı hafif serin hisse ise bayılıyorum, ürünü buzdolabında saklayabilirseniz tadından yenmez hatta, malesef benim için bu mümkün değil.

Ürün SPF 18 güneş koruması içeriyor, kış için süper ama yaz için yeterli değil, çok güneşte kalıyorsanız altına güneş kremi de uygulamanızı tavsiye ederim.

Ürünün kapatıcılığı yok denilebilecek kadar az.

Nemlendiriciliği ise oldukça başarılı, kuru ciltler için bile yazın yeterli olacaktır.

Hafif parlak daha doğrusu sağlıklı bir görünüm veriyor , aslında oldukça hoşuma giden bir görünüm, fakat ben transparan pudra geçmek zorunda olduğumdan dolayı daha mat bir görüntüye mahkumum:)

Bende sivilce ya da herhangi bir irritasyona sebep olmadı fakat söyle bir durum var; ürün  Isopropyl Myristate içeriyor ve bu da komedojenik demek oluyor, akneye meyilli bir cildiniz varsa sorun olabilir. 

Gözüm kapalı tavsiye edebileceğim, her indirim döneminde birer tane alıp yedekleyebileceğim ve herhangi bir higend markanın renkli nemlendiricisine 3-4 katı para bayılma düşüncesini beynimin en ücra köşelerine itebilen bir ürün:)

Ürünün MUA Puanı 4.0/5 , Benim Puanım ise 4.5/5



Ürün 64 ml , bir renkli nemlendirici için oldukça iyi bir gramaja sahip.
Fiyatı 40 TL

Ben Gratis Anneler Günü İndirimi'nden 20 TL'ye edinmiştim, Anneler Günü , Kadınlar Günü gibi özel gün indirimlerinden %50 indirimle, ara sıra olan katalog indirimlerinden ise %30 indirimle ya da 3 al 2 öde kampanyasıyla edinebilirsiniz.

Sevgiler...


17 yorum:

  1. bende sırf alışveriş festivali var belki gratislerde de bi aksiyon vardır diye gittim ama ne indirim vardı ne bişiy.. hot mama ve bu bb yi alıcaktım, içimde kaldı :( bişiy sorucam işin özü olarak; missha kullandın mı? kullandıysan sence bu mu daha iyi yoksa missha mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missha kullandım, karşılaştırmam gerekirse Missha'nın kapatıcılığı daha iyi ve daha mat bir görünümün veriyor, öte yandan Missha'nın gri tonlu olmasını ve cildi solgun göstermesini sevmiyorum, Balmshelter daha sıcak tonlu ve cildi dağlıklı gösteriyor. Ayrıca Missha daha ağır yapılı ve dağıtması daha zor.
      Alışveriş festivalinin ilk haftası BalmShelter %25 ve diğer ürünler %25, tekli farlar %50 indirimdeydi, yine de kaçırdığına üzüleceğin bir indirim değil bence:)

      Sil
  2. nası güzel anlatmışsın,en en ince ayrıntılarıyla.cok cok başarılı bi posttu. ayrıntılara inip ısopropyl ı bile yazdıgın için teşekkürler,zira benim için çok önemli bi ayrıntıydı. ellerine sağlık canım. kuru cildime iyi gelebilirdi ama ısop.u duyunca geri adım attım :)) sanırım benim için missha ya devam etmek en uygunu. birde şimdi lrp nin renkli güneş koruyucusunu aldım onu kullanıyorum o da cok güzel tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum bu yorumu okuyunca...LRP'nin her ürünününe bayılıyorum zaten , deneyeceğim....

      Sil
  3. Mutlaka indirimde alıcam .) Süper tanıtım .) Tesekkürler .)
    http://ojediyari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Benclinique renkli nemlendiricim bitince bunu aldım ama clinique'mi özlüyorum.Çok güzeldi:( kapatıcılık hafif bile olsa vermiyor balm.Hatta siyah noktayı bile kapamıyor sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız kapatıcılık konusunda oldukça zayıf sadece ton düzenlemesi yapıyor. Clinique hiç denemedim ama aklımda bulunsun:)

      Sil
  5. Shewgy alışveriş festivalinin ilk haftasında thebalm-loreal ve maybelline ürünlerinde %50 indirim vardı ben de hot mama ile balmshelter'ı o zaman aldım. gratis her hafta farklı ürün gruplarına indirim yaptı. kaçırmışsın :(
    komedojenik olduğunu bilmiyordum, çok üzüldüm. çok severek kullanıyorum çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilceye neden olmadıysa kullanmaya devam edebilirsin bence , ben öyle yapıyorum:)

      Sil
  6. Anneler günü alışverişimde ben de aldım ama daha denemedim. Komedojenik olduğunu ben de bilmiyordum, üzüldüm şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet olmasa süper olurdu ama ben çok umursamadaım açıkcası, zira kullandığımız birçok ürün komedojenik... Bence bunu unutup kullanabilirsin:)

      Sil
  7. alıcaktım ama kapatıcılığı yeterli olamadı bana :(

    http://minnokmiyav.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Sen yüzde elli indirimlemi aldin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...