20 Haziran 2012 Çarşamba

Yves Rocher Purbleuet Hassas Gözler İçin Makyaj Temizleyici

Göz makyajı temizleyicisi 1-2 yıl öncesine kadar kullanmayı ihmal ettiğim bir üründü . Genelde yüzüm için kullandığım temizleyicilerle silerdim ya da ovuştura ovuştura yıkardım, fakat gözlerim hassaslaşınca anladım ki yanlış yapıyorum. Artık sadece göz çevresi için uygun temizleyiciler kullanıyorum.




  • Purebleuet Göz Makyajı Temizleyici Organik Peygamber Çiçeği suyu içeriyor ve hassas gözler için özel olarak formülize edilmiş bir temizleyici. Lens kullanan ve hassas gözlere sahip biri olarak söyleyebilirim ki hiçbir hassasiyete , yanmaya ya da irritasyona sebebiyet vermiyor. Zaten sitesinde de lens kullanıcıların uygulamasına elverişli olduğu belirtilmiş. 
  • Yeterince güçlü bir temizleyici, waterproof makyaj için uygun değil fakat, waterproof ürünler hariç bütün göz makyajını rahatlıkla söküp atıyor. Maskarayı çıkarmak için biraz daha fazla uğraştırıyor tabi çift bazlı ürünlere nazaran.
  • Belli belirsiz bir kokusu var, rahatsızlık vereceğini sanmıyorum.
  • Çift bazlı göz makyajı temizleyicilerinin bıraktığı o yağlı hissi bırakmıyor, yıkama ihtiyacı duymuyorum gözümü bu ürünle sildikten sonra.Ayrıca çift bazlı yani yağlı temizleyiciler benim gözümde yağ bezeleri çıkmasına neden olabiliyor, bu üründe öyle bir şeyle de karşılaşmadım.
  • Ürün paraben ve türevlerini içermiyor.
  • Açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmesi gerekiyor, ki her gün kullanıldığında maksimum 3-4 ay gibi bir sürede  bitecektir.
  • Benim çok memnun kaldığım ve elimdeki ürünleri tükettikten sonra yeniden alacağım bir ürün oldu.
  • Ürün 125 ml ve 19.90 TL.
Ürünü sitesinden incelemek ve satın almak için TIK TIK!

Sevgiler...

1 yorum:

  1. ben de kullanıyorum çok memnunum (:

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...