2 Haziran 2012 Cumartesi

Essence Ürünlerini Satan Gratis Mağazaları

Sevgili Audrey'in yorumuyla öğrendim ki Essence her Gratis'e gelmemiş malesef. Ben tesadüf eseri hem Tepe Prime hem 7.Cadde Gratis'te görünce hepsine geldiğini sanmıştım.


Haziran kataloğundan hangi Gratislerde Essence satıldığına baktım ve paylaşmak istedim;

A212 Outlet AVM
Pendik Pendorya
Bayrampaşa Forum
Çengelköy
Yayla
Çağlayan
Gültepe
Sancaklıtepe
Suadiye
Şaşkınbakkal
Üsküdar
Cennet
Taksim
KOzzy
Torium
Tepe Prime
7.Cad
Çalışlar
Ankara Nata
Acıbadem
Adapazarı
Gebze
Eskişehir Köprübaşı
Şirinevler
Altıntepe
İzmit İstiklal
İzmir Mithatpaşa
Espark
Ankara Ankamall AVM
İzmir Optimum
Adana Ziya Paşa Cad.
Avcılar Marmara Cad.
Kayseripark
Gaziantep
Samsun Bulvar
Samsun Lovelet

19 yorum:

  1. torium gratis'te satılıyor olmasına çok sevindim ayrıca liste için teşekkürler canım:))

    YanıtlaSil
  2. Teşküürler liste için bana da lazımdı çok sağol:) adana ya gideceğim haftaya merak ediyordum oraya geldi mi acaba diye. Bu arada bir de mail attım sana :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Ezgi'cim , ben de sana cevap attım bile:)

      Sil
  3. Bana yakin Gratislerin hepsinde var sansima sanirim bugun suadiyeden yine aldim biseyler pzt gunu de tanitmaya baslayacagim blogda :))

    YanıtlaSil
  4. dbındekınde varr yaa the balm yok ama essence varr ıyımıs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke The Balm da olsaymış resmen en sevdiğim makyaj markası:)

      Sil
  5. woooow çok iyiymiş, izmirde de varsa hemen ugrucam bikaç parça bişeyler alıcam :)takiteyim blogumada beklerim

    http://fashionmakeupaccessoriesfood.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Liste çok güzel olmuş, eline sağlık. (:

    YanıtlaSil
  7. wow izmir mithatpasa yi gordum ve COK sasirdim ufacik bi yer orasi halbuki :D gidicem en kisa zamanda tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  8. fiyatları nasıl acaba çok ucuz diye duymuştum ama??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok ucuz bedavadan biraz pahalı diyebilirim örneğin geçenlerde essencenin çok güzel bir maskarasını 3.50 liraydı ama kaçırdım nasıl kaçırdığıma hala inanamıyorum :)

      Sil
  9. maalesef kızılay gratis' te yok. essence için ta bahçeli' ye gidicez:(

    YanıtlaSil
  10. Harika bir liste olmus! Ellerine saglik ve tesekkurler. Bu sayfayi sık kullanilanlarima kaydediyorum hemen. :)

    YanıtlaSil
  11. Ankarada nerelerde var???:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...