26 Haziran 2012 Salı

Essence Eyeliner Fırçası ve Karıştırma Fırçası

Essence markası Gratis'lere geldiğinde çok sevinmiştim fakat ürünlerini inceledikçe ilgimi çeken çok da fazla ürün olmadığını gördüm.Yeterince  göz makyajı fırçam olmadığından, Essence'ın fırçaları da çok uygun fiyatlı olduğundan göz fırçalarını denemek istedim ve bu iki fırçayı satın aldım.




 1) Essence Smokey EyesBrush: Bu fırçayı ilk aldığımda çok sevmiştim , oldukça yumuşak olduğunu düşümüştüm fakat kullandıkça fikirlerim değişti. Öncelikle kılları yumuşak gibi görünse de göze uygulama yaparken sert olduğunu hissediyorum, ayrıca asıl işlevi olan karıştırma/blending olayını da tam anlamıyla beceremiyor, sanırım iyi bir karıştırma fırçasının kılları daha uzun ve yumuşak olmalı. Yine de çok kötü değil, arada bir kullanıyorum.

Fiyatı: 4.49 TL

MUA puanı 2.4/5



Essence Gel Eyeliner Brush: Ben Essence'ın jel eyelinerlarına sahip değilim, bu fırçayla ELF'in krem eyelinerını ( BURADA ) uyguluyorum. Oldukça başarılı ve yumuşak bir fırça. İstediğiniz incelikte ve şekilde eyelinerı rahatlıkla çekebilirsiniz. Açıkcası bu fırçadan çok daha iyi bir eyeliner fırçası olabileceğini düşünmüyorum ve birkaç eyeliner fırçam olsun istersem bile diğerlerini de bundan alırım. Bence daha fazla para vermeye hiç gerek yok. Kesinlikle tavsiye ederim.

Fiyatı: 4.99 TL

MUA Puanı 4.9/5 ( Hakkını vermişler:))

Yazmak istediğim o kadar çok şey var ki , fakat zaman bulamıyorum, post girme olayını bir rutine bağlamam lazım yoksa kullandığım ürünleri anca Taze Bittiler postlarında görebileceksiniz:)

Sevgiler...

4 yorum:

  1. Elf kullanıyorum ve Avon. Memnunum ama denemek için alınabilir :)

    Güle güle kullan canım hepsini ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben her ikisini de kullanmadım ama bu cidden başarılı

      Sil
  2. Eyeliner fırçasını ben de aldım ama daha kullanmadan memnun olmayanların yorumunu okuyunca açmadım bile, koyduğum köşede duruyor öyle. Hemmen açayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü yorumlar olmasına şaşırdım, ben çok başarılı buldum. Aç tabi :) Senin yorumun nasıl olacak merak ediyorum

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...