30 Haziran 2012 Cumartesi

Yazlık Cilt Makyajı Rutinim

Havalar iyiyden iyiye ısınmışken , fondöten benim için çoktan out oldu:) Zaten normalde de çok sık fondöten kullanmam ama havalar ısındığından beri hiç elim gitmiyor.


Öncelikle bütün yüzüme (burun bölgemde çillenme olduğundan o bölgeye yoğun olarak) Vichy Capital Soleil SPF 50 Micro Fluid Face uyguluyorum. Ürünün yazısı için TIK TIK!


Ardından The Balm BalmShelter renkli nemlendiricinin Light/Medium rengini sürüyorum . Ürünün yazısı için TIK TIK!


Son olarak Yves Rocher Luminelle Transparan Pudra ile cilt makyajımı sabitliyorum ve cilt makyajımı sonlandırıyorum. Pudranın yazısı için TIK TIK!


Siz yazın cilt makyajında hangi ürünleri kullanıyorsunuz ?

Sevgiler...

4 yorum:

  1. Vichy´nin günes kremini ilk sende görüyorum, nekadar hos kabi varmis : ) Bende son bir haftadir bir yeni rutinim oldu, sanirim sicaklardan bunaldigim icin fazla birsey yapasim gelmiyor: Caudalie Vinoperfekt Serum+ Avene 50SPF Creme+ Avene Couvrance Fondöten, pudra sadece anlima genelde diger bölgeler pek parlamiyor zaten : )
    Aksamlarida yine Caudalie Vinoperfekt Serum+Bioderma Pore Refiner ; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caudalie markasını çok merak ediyorum ben de en yakın zamanda denemek istiyorum. Vichy kremin kabı cidden çok şeker

      Sil
  2. luminelle (Y)
    blogum:
    http://makyajgunun.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...