11 Aralık 2010 Cumartesi

Flormar Ojelerim:)

Flormar markasını pek sevmiyorum açıkcası, ürünün ambalajına azıcık özenelim, içine ne koysan olur zihniyetiyle idare ediyorlar gibi falan geliyor, yanılıyorumdur belki bilmiyorum. Flormar'ın sevdiğim tek ürünü ojeleri, onlar da öyle çok kalıcı olduklarından falan değil çok renk seçeneği olduğundan ve ucuz olduklarından.Bendeki Flormar ojeleri de bunlar:
Flormar ojelerimin bazılarını sürdüğüm zamanlarda fotoğrafladım, kalanları da fotoğraflayıp hepsini tek tek paylaşacağım sizlerle..

6 yorum:

  1. flormar ojeleri hiç sevmiyorum, yastık izi yapıyorlar.. eskiden çok alırdım, artık yerli oje alacaksam pastel alıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ben de tam Pastel ojeleim için post hazırlıyordum cnm:) Ben de pasteli daha çok beğeniyorum kesinlikle...

    YanıtlaSil
  3. http://yourstyleisyoursignature.blogspot.com/2010/12/yeni-yl-mimi.html

    yeni yıl mim'i için seni mimledim, cevaplarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. son iki ojeyi seviyoruma ama malum o kahve tonu yuzunden pembislerimi kullanamaiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. :) Pembişler her azman kullanılır cnım olsun sen kahveden hevesini al:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...