4 Aralık 2010 Cumartesi

Strawberry'den Seçtiklerim:)

Ben sınırları zorladığımdan alamıyorum, ama bir sürü cici beğendim çilekten, belki siz alırsınız:) Kendileri karşınızdaaaa:
Smashbox -Who's Your Agent Bahar Renkleri Set (Yumuşak Işıklar + Üçlü Göz Farı + Dudak Parlatıcı)
FİYAT:42 TL ( Bu seti çok beğendim cidden)
Yves Saint Laurent - Oryantal Koleksiyon Pudra Paleti - Gözler ve Yüz İçin (Sınırlı Sayıda) 7g
FİYAT:37.5 TL
Stila -Mevsimlik Üçlü Göz Farı - 01 Sıcak
FİYAT:16.5 TL
Yves Saint Laurent -Palette D'Artiste Collector Cilt İçin Pudra Paleti 9g
FİYAT:42 TL
Yves Saint Laurent-Palet Koleksiyon Kolektör Gözler İçin Pudra,9g,0.31oz
FİYAT:36 TL
Ben daha önce hiç Smahbox ve Yves Saint Laurent markalarını hiç kullanmadım:( siz ne düşünüyorsunuz bu markalar hakkında??

2 yorum:

  1. Valla kışkırtmak gibi olmasın ama Smashbox'ın ürünleri şahanedir :) Özellikle farlarını mutlaka denemeni tavsiye ediyorum, pigmentasyonu- yapıları herşeyi çok güzel...Yurtdışında sahne/televizyon makyajlarında tercih edilen bir marka olduğunu öğrenmiştim :)
    YSL'in de touche eclat aydınlatıcı/kapatıcı ürünü ve rujları (özellikle rouge volupteler) çok güzeldir :) Onun dışında diğer ürünlerini bende bilmiyorum... :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. smashbox setteki farın renkleri de çok güzel ya:) Teşekkürler..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...