7 Aralık 2010 Salı

AVON Calming Effects Fondoten

Bu Fondoteni geçen ayın katalogunda indirimdeyken kardeşim almış. 15 TL idi sanırım fiyatı. Bizdeki rengi cream , 5 renk var bu orta ton . Rengi bana uydu, belki bir açığı daha iyi olurdu ya da çok açık da kalabilirdi bilemiyorum. Ben pek fondoten kullanmamış biri olarak , bunu sevdim diyebilirim. Fotolara ve yorumlara geçeyim

 Pompalı şişesi de çok kullanışlı. İstediğiniz kadar sıkabiliyorsunuz.
Ürün 30 ml. Oldukça yumuşak yapılı, çok rahat sürülüyor. Ben elle uyguluyorum ya da ELF Studio Powder Brush ( ELF fırçalarım geldi,postu yakında:)) ile. Kapatıcılığı orta seviye bence missha BB krem ile aynı. İndirimdeyken alınabilir bir ürün olduğunu düşünüyorum
Sevgiler..

4 yorum:

  1. canım evet çok güzel bana yasemin hanımın çekilişinden çıkmıştıı resminidee daha koyamadım amaa hayırlı olsun güzel günlerde güzel makyaşlarda kullanman dileği ilee:)

    YanıtlaSil
  2. Avonun kampayası var 20 tl karşılığnda bu fondoten 9.00 tl sipariş verdim ama içim rahat değildi sende görünce rahatladım sivilce falan yaptı mı canım sende

    YanıtlaSil
  3. Ben uzun süre kullanmadım ama kardeşim kullanıyor, sivilcelenme yapmadı cnm..

    YanıtlaSil
  4. Sağol sıcakkanlılığın ve ilgin için de ayrıca teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...