18 Aralık 2010 Cumartesi

Oje ve Tırnak Süsü Tutkunlarına Süper Bir Site

Sitenin adı dealextreme , genel olarak elektronik ürünler satılıyor( tabi ki Çin malı) . Ben bu siteden bir kaç kere İphone  aksesuarları aldım, yaklaşık 1 ayda geliyor ürünler ve kargo bedava. Sitede çok uygun fiyatlı tırnak süsleri görünce , haber edeyim tırnakçı bloggerlara dedim:)
 Bu 10 paket tırnak stickerı içeren set sadece 6 $. Kargo zaten bedava.
Bu setin içinde de 12 çeşit rengarenk sticker var bu set sadece 2.90$:) kargo gene bedava..
Ben görevimi yaptım rahatladım:))

4 yorum:

  1. aaa bak bunu görmemişim ben :) ben de sık sık deal extreme'den birşeyler alıyorum. kargo süresinin biraz uzun olmasının dışında süper bir site.

    YanıtlaSil
  2. Ben de dealextreme den bikaç kez alışveriş yaptım,çok da güvenilir bi site,teee Hong kong lardan senle ilgileniyorlar,çok da yardımcılar :) Tek kötü tarafı kargonun 3 hafta-1 ay gibi bi sürede gelmesi oluyor,onun dışında fiyatlar da çok ucuz,kargo ücreti zaten yok,insan daha ne ister :D

    YanıtlaSil
  3. bana nasil yapildigi anlatirsan bende alcam :)

    YanıtlaSil
  4. Your Style is Your Signature:Evet kargoları problemli malesef ama, bu fiyatlar için beklemeye değer:)
    Junkhead:Evet benim son siparişim 1.5 ay olmasına rağmen gelmedi, bakalım:( Ama gerçekten güzel bir site.
    Missy: alışverişin nasıl yapıldığını mı , tırnak süslerinin nasıl yapıldığını mı cnm:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...